XPRIMER.HRM

XPRIMER HRM to program, który wspiera działania związane z ewidencją, rozliczaniem i planowaniem czasu pracy. Pomaga w usprawnieniu komunikacji wewnętrznej. Z jego pomocą dużo szybciej stworzysz poprawne i efektywne plany. Dzięki systemowi XPRIMER HRM zautomatyzujesz procesy ewidencji, rozliczania, premiowania oraz budżetowania. I przede wszystkim nigdy nie zabraknie Ci odpowiedniego pracownika, w odpowiednim miejscu, o odpowiednim czasie.

zautomatyzuj większość procesów
reaguj trafnie na nagłe zdarzenia
uzyskaj stały dostęp do kluczowych pracowników

Jakie korzyści możesz osiągnąć?

obniżenie
kosztów obsługi
procesów o 19%

obniżenie
nieplanowanych braków
w obsadzie o 87%

ograniczenie strat
finansowych związanych
z niewłaściwym planowaniem
czasu pracy o 96%

zapewnienie pełnej
zgodności z przepisami
prawa pracy

poprawa efektywności
pracowników o 22%

obniżenie
kosztów obsługi
procesów o 19%

obniżenie
nieplanowanych braków
w obsadzie o 87%

ograniczenie strat
finansowych związanych
z niewłaściwym planowaniem
czasu pracy o 96%

zapewnienie pełnej
zgodności z przepisami
prawa pracy

poprawa efektywności
pracowników o 22%

Planowanie czasu pracy – wszystkie informacje w jednym miejscu

W jednym momencie uwzględnisz wszystkie zmienne, które są kluczowe do stworzenia efektywnego, poprawnego i przede wszystkim realnego do wykonania planu. M.in.:

  • różne systemy czasu pracy, okresy rozliczeniowe, formy zatrudnienia,
  • zgodność z kodeksem pracy i regulaminami wewnętrznymi,
  • absencje,
  • zaplanowane urlopy,
  • aktualność badań i uprawnień,
  • dostępność maszyn i narzędzi.

Dzięki dostępowi do aktualnych planów i szczegółowych danych o pracownikach zareagujesz szybko i trafnie w nagłych przypadkach (m.in. spóźnienia pracownika, jego choroby czy awarii maszyny).

Zarządzanie absencjami dzięki XPRIMER HRM

Zbuduj taki plan urlopowy, żeby nigdy nie zabrakło Ci kluczowych pracowników do realizacji poszczególnych celów biznesowych. Jeśli będziesz chciał to zrobić – system to zasygnalizuje.

Będziesz przygotowany na nagłą nieobecność pracownika, a z przejrzystej listy pracowników i ich kompetencji wybierzesz osobę, która go zastąpi.

Skuteczna ochrona przed popełnieniem błędu

Mechanizm kontroli poprawności obsady nie pozwoli popełnić Ci błędu, bo będzie sygnalizował:

  • zaplanowanie zbyt dużej/zbyt małej ilość pracowników na danym stanowisku/linii produkcyjnej/maszynie,
  • brak ważnych uprawnień, szkoleń, badań czy kompetencji do wykonywania danego zadania.

Automatyzacja ewidencji i rozliczania czasu pracy przez system hrm

Posiadasz różne źródła danych o czasie pracy, m.in. czytniki RCP, dane z systemów zewnętrznych (np. MES), wnioski o pracę w nadgodzinach, wnioski o wyjścia prywatne i odpracowanie?

Teraz możesz zebrać je w jednym miejscu – analizować i na bieżąco korygować wszystkie rozbieżności. A następnie wysłać je do systemu kadrowo – płacowego, który automatycznie rozliczy czas pracy uwzględniając wszystkie jego szczegóły.

Sprawna komunikacja dzięki portalowi pracowniczemu

Portal pracowniczy to przede wszystkim komfort dla pracowników i mniej czasu poświęcanego na prace administracyjne przez dział HR. Pracownik ma wgląd do:

  • swoich danych,
  • aktualnego grafiku,
  • dostępnego wymiaru urlopu,
  • wysokości wynagrodzenia
  • procesu akceptacji zgłaszanych wniosków (urlopowych, o pracę w nadgodzinach).

W portal wbudowana jest tablica ogłoszeń oraz wewnętrzny komunikator. Od teraz każda prowadzona dyskusja będzie miała kontekst, nawet jeśli ktoś dołączy do niej później niż inni. XPRIMER.HRM to program, który umożliwia dostęp do kluczowych informacji również poprzez – przeglądarkę internetową, aplikację mobilną oraz kiosk pracowniczy.

DCIx

Dlaczego eq system?

… bo narzędzia
nie są rozwiązaniem

Najważniejsze jest dla nas rozwiązywanie rzeczywistych problemów i wprowadzanie usprawnień, które mają wpływ na funkcjonowanie całej firmy, a nie tylko jej fragmentu. Liczy się dla nas – jak, a nie tylko czym.

… bo liczy się różnorodność kompetencji

Nasz zespół tworzą osoby o kompetencjach z różnych obszarów. Jednak dopiero połączenie naszego doświadczenia oraz Twojej wiedzy o firmie daje najlepsze efekty.

… bo każda firma
ma inną specyfikę

Nasza współpraca rozpoczyna się od analizy sytuacji wejściowej. Następnie wspólnie stworzymy szczegółową koncepcję usprawnień. Dopiero na samym końcu wybierzemy, dopasujemy i wdrożymy odpowiedni system.

  • 02/07/2018

    XPRIMER w ROSTI – od koncepcji do realizacji

    Siłą napędową każdej firmy są ludzie – jednak ich odpowiednie dopasowanie do zajmowanych stanowisk, właściwe wykorzystanie wiedzy oraz optymalne zaplanowanie…

    Czytaj więcej
  • 18/12/2017

    Produkt Innowacyjny 2017 –…

    Niezwykle miło jest nam poinformować o tym, że platforma komunikacyjna XPRIMER zdobyła wyróżnienie w konkursie na Produkt Innowacyjny dla Logistyki,…

    Czytaj więcej
  • 06/06/2018

    XPRIMER napędza efektywność w…

    Nad płynną realizacją procesów produkcyjnych oraz optymalnym zarządzaniem czasem pracy w firmie Plastic Omnium Auto Inergy Poland czuwa platforma komunikacyjna…

    Czytaj więcej
  • 13/03/2018

    Kolejna Gazela Biznesu dla eq system

    Gazela Biznesu jest jedną z tych nagród, które cieszą nas najbardziej, między innymi dlatego, że nie jest łatwo ją zdobyć.…

    Czytaj więcej
  • 19/07/2018

    Plastic Omnium – case study

    Zobacz, w jaki sposób wdrożenie systemu XPRIMER wsparło proces zarządzania zasobami ludzkimi w firmie Plastic Omnium.

    Czytaj więcej
  • 19/07/2018

    Model-Art – case study

    Implementacja i dokładne dostosowanie zarekomendowanych przez nas narzędzi przyniosła firmie Model-Art liczne korzyści, przede wszystkim poprawę terminowości realizacji zleceń.

    Czytaj więcej
  • 19/07/2018

    Laboratorium Kosmetyczne Joanna – case study

    Jaka transformacja dokonała się w Laboratorium Kosmetycznym Joanna za sprawą wdrożenia systemu Asprova APS? Przeczytaj case study już teraz!

    Czytaj więcej
  • wkrótce

    Wspieraj rozwój swoich pracowników z XPRIMER

    Webinarium skierowane jest do osób, które chcą poszerzyć swoją wiedzę z zakresu miękkiego HR-u oraz poznać bliżej możliwości platformy komunikacyjnej…

    Czytaj więcej
  • wkrótce

    Planowanie i rozliczanie czasu pracy z XPRIMER

    Webinarium przeznaczone jest dla osób, które szukają sposobu na zwiększenie efektywności swojej pracy w zakresie planowania, ewidencji i rozliczania czasu…

    Czytaj więcej
  • Referencje

    XPRIMER pozwala na bardzo precyzyjne wyliczenie potrzebnej obsady i jej optymalizację, a z drugiej strony odpowiednio wcześnie informuje nas o kończących się szkoleniach czy nieobecności kluczowego pracownika w danym dniu, na konkretnej linii. Daje nam zatem narzędzia do podejmowania działań zapobiegawczych odpowiednio wcześnie. Współpracę ze specjalistami firmy eq system oceniam bardzo wysoko, w szczególności ze względu na ich racjonalne podejście do projektu oraz wieloletnie doświadczenie, które można było dostrzec na każdym etapie prac.

    Artur Grudzień Production Manager, Plastic Omnium
  • Referencje

    Dzięki XPRIMER nasze działania z zakresu zarządzania personelem są jeszcze bardziej efektywne. Jego rozbudowana funkcjonalność umożliwia nam między innymi precyzyjne planowanie czasu pracy, zapewniające optymalną dostępność pracowników w kinach. Grafiki tworzone są szybko, podczas ich układania uwzględniane są automatycznie kluczowe dla nas zmienne (w tym dyspozycyjność i kompetencje pracowników, zgodność z kdeksem pracy i regulaminami wewnętrznymi), a wszelkie wymagane dane przekazywane są w pełni elektronicznie. XPRIMER w znacznym stopniu poprawił komfort i efektywność pracy zarówno pracowników w kinach, jak i kadry zarządzającej. Wszystkim, którym zależy na efektywności swoich działań w zakresie kapitałem ludzkim oraz komunikacji wewnętrznej polecamy eq system i platformę XPRIMER.

    Jarosław Borzyński Kierownik ds. personalnych, Multikino S.A.
  • Referencje

    System przekonał nas do siebie bardzo intuicyjnym interfejsem i tym, że wymagał od nas mniejszej liczby kliknięć do osiągnięcia założonych celów niż inne systemy, które braliśmy pod uwagę. Bardzo duże znaczenie miały dla nas również opinie innych użytkowników systemu XPRIMER. Na ten moment czujemy, że podjęliśmy bardzo dobrą decyzję biznesową zarówno, co do systemu, jak i partnera biznesowego.

    Ewa Leszczyńska Kierownik ds. Kadr i Płac, ROSTI
  • Referencje

    Poszukiwaliśmy programu, który pozwoliłby nam efektywnie zarządzać czasem pracy w wydłużonym okresie rozliczeniowym. Porównując system XPRIMER z innymi programami – szybko zauważyliśmy, że zawiera on wiele dodatkowych funkcjonalności jak m.in. elektroniczny obieg dokumentów, dostęp dla pracowników do podstawowych danych związanych z ich zatrudnieniem, moduł do zarządzania ocenami okresowymi i wiele innych, które pomogą nam wesprzeć nasze procesy. Ponadto XPRIMER okazał się kompatybilny z innymi systemami wykorzystywanymi w naszym zakładzie, m.in. programem kadrowo-płacowym Enova. Dlatego też zdecydowaliśmy się na zakup i wdrożenie ww. systemu.

    Anna Soroczyńska HR Manager Central Europe, Brenderup Sp. z o.o.

Zaufali nam

  • strauss caffe logo huf logo
    harper hygienics logo Joanna kosmetyki logo
    modelart logo
  • Kazimieruk logo sokpol logo
    profim logo
    metrix metal logo stellapack logo
  • sopp logo abra meble logo
    bitner logo gaweł logo
    Kuehne Nagel logo lynka logo
  • elpar logo
    elhand logo kuźnia sułkowice logo
    gotec logo

Nasi eksperci są do Twojej dyspozycji

Zdefiniuj swoje potrzeby - my zajmiemy się resztą.