2019-2020
Rok 2019 to czas dalszego rozwoju – nie tylko pracowniczego, bo nasz zespół wciąż się powiększa, ale też produktowego. Prócz udoskonaleń w obszarze produkcji, mocno koncentrujemy się na rozwiązaniach dla branży HR. System xprimer rozbudowujemy o nowe funkcjonalności m.in. o automatyczne grafiki pracy, co daje nam dużą przewagę konkurencyjną. Zmotywowani sukcesami w Polsce, zawieszamy poprzeczkę jeszcze wyżej – wchodzimy na rynek skandynawski.
W 2020 roku, choć pandemia sprawiła, że okazał się on wielkim wyzwaniem, wcale nie zwalniamy tempa. Powstaje wersja 4.0 systemu xprimer, wzbogacona m.in. o funkcjonalności z zakresu zarządzania magazynem, traceability i IoT. Pojawia się też moduł e-teczka oraz dedykowana aplikacja mobilna, która jest w stanie usprawnić pracę ponad 50 000 użytkowników. Tak jest, właśnie taką liczbą możemy się już pochwalić! Powodem do dumy jest też rozpoczęcie prac nad projektem badawczo-rozwojowym „Sztuczna inteligencja w xprimer”. Co robimy w jego ramach? Bierzemy pod lupę zwyczaje i sposoby pracy tysięcy użytkowników systemów informatycznych. Kto powiedział, że to oni muszą się do nich dopasowywać, a nie na odwrót?