DCIx

DCIx jest rozwiązaniem, które umożliwi Ci kompleksowe zarządzanie łańcuchem dostaw zarówno wewnętrznym, jak i globalnym. Będziesz mógł monitorować w czasie rzeczywistym przepływ surowców, wyrobów gotowych i produkcji w toku. Wykorzystując go zapewnisz sobie natychmiastowy dostęp do danych dzięki pracy w trybie online.

ogranicz liczbę błędów
zarządzaj efektywnie logistyką wewnętrzną
skoordynuj współpracę z dostawcami

Jakie korzyści możesz osiągnąć?

eliminacja liczby
popełnianych błędów
o ponad 94%

zmniejszenie czasu
potrzebnego na kompletację
materiałów o 47%

skrócenie
czasu inwentaryzacji
o ponad 89%

eliminacja
dokumentów papierowych
z magazynu

pełny nadzór
nad ruchem
wszystkich materiałów

eliminacja liczby
popełnianych błędów
o ponad 94%

zmniejszenie czasu
potrzebnego na kompletację
materiałów o 47%

skrócenie
czasu inwentaryzacji
o ponad 89%

eliminacja
dokumentów papierowych
z magazynu

pełny nadzór
nad ruchem
wszystkich materiałów

Objęcie całego łańcucha dostaw

W DCIx obejmiesz wszystkie czynności związane zarówno z transportem towarów, jak i poszczególnymi etapami ich produkcji, w tym:

  • przygotowanie surowców potrzebnych do produkcji,
  • zarządzanie relacjami z dostawcami, klientami i odbiorcami,
  • komunikację między nabywcami a dystrybutorami,
  • wewnętrzny łańcuch dostaw w magazynie,
  • wewnętrzny łańcuch dostaw na produkcji
  • magazyn wyrobów gotowych,
  • przepływ informacji podczas całego procesu,
  • wysyłkę do Klientów.

 

DCIx WMS łańcuch dostaw

DCIx WMS zarządzanie magazynem

Zarządzanie magazynem – DCIx umożliwi Ci:

  • Precyzyjne odzwierciedlenie dowolnego magazynu (jego przestrzeni, wyposażenia i potencjału zespołu) w dowolnej konfiguracji.
  • Bieżące i bezpośrednie informowanie Twoich pracowników o tym, gdzie mają być, kiedy i po co.
  • Pilnowanie bezpieczeństwa i stabilności procesów produkcyjnych – DCIx nie pozwoli Ci popełnić błędu (np. włożyć komponentu do nieodpowiedniej maszyny)
  • Zarządzanie i tworzenie dowolnych kombinacji wybranych produktów (tzw. miksów) dla Klientów.
  • Tworzenie oraz drukowanie wszelkich dokumentów magazynowych oraz logistycznych (etykiet, listów przewozowych, zwrotów).

Natychmiastowe odpowiedzi na zadawane pytania

System DCIx działa w trybie online. Dzięki temu wiesz dokładnie, co znajduje się na magazynie w danym momencie. Inwentaryzacja nie zajmuje już kilku dni, a zaledwie kilka godzin. DCix błyskawicznie powie Ci:

  • Jaka jest pełna historia produktu (m.in. Kto? Co? Gdzie? Z jakich części go wykonał?)
  • Gdzie i w jakim stanie są poszczególne surowce?
  • Jaka jest efektywność procesu logistycznego – ile trwa załadunek oraz konkretne etapy całego procesu?
  • Czy organizacja magazynu jest efektywna (i w jaki sposób można ją jeszcze usprawnić)?
  • Kto odebrał zamówienie, gdzie aktualnie się znajduje?
  • Który element produktu jest wadliwy i należy go wycofać?

DCIx

dciX iNDUSTRY 4.0

Realizacja założeń Industry 4.0 w praktyce

DCIx ułatwi Ci realizację założeń Industry 4.0 – system przesyła informacje bezpośrednio do maszyn i równocześnie odbiera od nich informacje o tym, czy wszystko idzie zgodnie z planem i co dokładnie wyprodukowały.
System zbiera ogromną ilość informacji, gromadzi je, a następnie przetwarza w taki sposób, abyś Ty mógł z nich wyciągać wartościowe wnioski i dostrzegać relacje pomiędzy danymi dużo szybciej.

Niezależność od wykorzystywanych systemów IT

DCIx współpracuje z dowolnymi zewnętrznymi systemami (m.in. ERP, SCP, MES, CMMS czy BI) oraz automatyzowanymi systemami magazynowymi, w tym również wózkami widłowymi.

ASPROVA APS

Dlaczego eq system?

… bo narzędzia
nie są rozwiązaniem

Najważniejsze jest dla nas rozwiązywanie rzeczywistych problemów i wprowadzanie usprawnień, które mają wpływ na funkcjonowanie całej firmy, a nie tylko jej fragmentu. Liczy się dla nas – jak, a nie tylko czym.

… bo liczy się różnorodność kompetencji

Nasz zespół tworzą osoby o kompetencjach z różnych obszarów. Jednak dopiero połączenie naszego doświadczenia oraz Twojej wiedzy o firmie daje najlepsze efekty.

… bo każda firma
ma inną specyfikę

Nasza współpraca rozpoczyna się od analizy sytuacji wejściowej. Następnie wspólnie stworzymy szczegółową koncepcję usprawnień. Dopiero na samym końcu wybierzemy, dopasujemy i wdrożymy odpowiedni system.

  • 08/05/2018

    eq system najlepszym partnerem…

    Kolejny tytuł dla Najlepszego Partnera Biznesowego wiele dla nas znaczy – tym bardziej, że zawsze podkreślamy, że narzędzia nie są…

    Czytaj więcej
  • 13/03/2018

    Kolejna Gazela Biznesu dla eq system

    Gazela Biznesu jest jedną z tych nagród, które cieszą nas najbardziej, między innymi dlatego, że nie jest łatwo ją zdobyć.…

    Czytaj więcej
  • 18/12/2017

    Produkt Innowacyjny 2017 –…

    Niezwykle miło jest nam poinformować o tym, że platforma komunikacyjna XPRIMER zdobyła wyróżnienie w konkursie na Produkt Innowacyjny dla Logistyki,…

    Czytaj więcej
  • 19/07/2018

    Laboratorium Kosmetyczne Joanna – case study

    Jaka transformacja dokonała się w Laboratorium Kosmetycznym Joanna za sprawą wdrożenia systemu Asprova APS? Przeczytaj case study już teraz!

    Czytaj więcej
  • 19/07/2018

    Model-Art – case study

    Implementacja i dokładne dostosowanie zarekomendowanych przez nas narzędzi przyniosła firmie Model-Art liczne korzyści, przede wszystkim poprawę terminowości realizacji zleceń.

    Czytaj więcej
  • 19/07/2018

    Plastic Omnium – case study

    Zobacz, w jaki sposób wdrożenie systemu XPRIMER wsparło proces zarządzania zasobami ludzkimi w firmie Plastic Omnium.

    Czytaj więcej
  • 24/10/2018

    Elastyczne planowanie produkcji z Asprova APS

    Webinarium skierowane jest do osób, które z jednej strony chcą poszerzyć swoją wiedzę i poznać najnowsze trendy dotyczące planowania i…

    Czytaj więcej
  • 24/10/2018

    Skuteczna ewidencja produkcji z…

    Spotkanie łączy teoretyczne założenia dotyczące skutecznej ewidencji produkcji z ich wykorzystaniem w praktyce. Jeśli lubisz poszerzać swoją wiedzę bez wychodzenia…

    Czytaj więcej
  • 24/10/2018

    Trafne prognozowanie z Forecast PRO

    Webinarium skierowane jest do osób, które chcą zaktualizować swoją wiedzę z zakresu prognozowania, poznać najnowsze trendy (m.in. sprzedaży, popytu, nowych…

    Czytaj więcej
  • Referencje

    Współpracę ze specjalistami eq system oceniam bardzo wysoko – zespół bardzo profesjonalny, z szeroką wiedzą i znajomością szczegółów (wyzwań oraz ograniczeń) naszej branży. Osoby, z którymi współpracowaliśmy zawsze chętnie wysłuchiwały naszych sugestii i odpowiadały na liczne pytania. W szczególności doceniam firmę eq system za „szczerość podejścia”– jeśli uważają, że jakaś funkcjonalność nie jest potrzebna, po prostu ją odradzają. eq system polecam wszystkim, którzy szukają wiarygodnego i uczciwego partnera biznesowego.

    Michał Piotrowski IT Director, Kuehne + Nagel
  • Referencje

    Specjaliści eq system są osobami z wieloletnim doświadczeniem, co można było odczuć na każdym etapie prowadzonego projektu. Ich szerokie kompetencje pozwoliły na precyzyjne określenie indywidualnych wymagań naszej organizacji oraz skuteczne wdrożenie odpowiadającego im rozwiązania.

    Jarosław Borzyński Kierownik ds. personalnych, Multikino S.A.
  • Referencje

    Dotychczasową współpracę ze specjalistami eq system oceniam bardzo dobrze. Poziom kompetencji osób, z którymi współpracujemy jest imponujący, tak samo jak ich podejście, zarówno do samego projektu, jak i naszych specjalistów. Realizacja tego projektu opiera się na ścisłej współpracy pomiędzy naszymi firmami, co bardzo mnie cieszy. Po zakończeniu projektu analitycznego dogrywaliśmy jeszcze wszystkie szczegóły koncepcji – specjaliści eq system po raz kolejny upewnili nas, że podjęliśmy dobrą decyzję biznesową, decydując się na współpracę właśnie z nimi.

    Anna Grupińska- Miężał Pełnomocnik Zarządu GELG Sp. z o.o.
  • Referencje

    Chcę zacząć od tego, że już podczas samego audytu specjaliści eq system rozwiązali nasze problemy, z którymi nie mogliśmy sobie poradzić od kilku lat – nie dlatego, że nie mieliśmy odpowiedniej wiedzy, ale dlatego, że brakowało nam odpowiedniego narzędzia. Współpraca z eq system przebiegała niezwykle sprawnie, praktycznie od razu dostawaliśmy dodatkowe materiały i informacje, o które prosiliśmy. Wszyscy pracownicy Huf Polska, którzy mieli być zaangażowani w audyt otrzymali wcześniej agendę z przewidywanym czasem. Doceniamy również to, że w wyniku audytu powstała szczegółowa koncepcja, która stanowi załącznik do zawartej umowy. Znalazły się tam wszystkie nasze oczekiwania wraz z propozycją ich spełnienia.

    Tomasz Wiącek Lean Manufacturing Manager, Huf Polska Sp. z o.o.
  • Referencje

    Do współpracy z eq system ostatecznie przekonał nas sposób prezentacji rozwiązania przez ekspertów firmy. Wszystko było na najwyższym poziomie – kompetencje, znajomość naszej branży i samo rozwiązanie. Żadne z zadanych przez nas pytań nie pozostało bez odpowiedzi. Wystąpił efekt pierwszeństwa – dobra prezentacja, która rzutowała na wszystkie kolejne elementy – była naszym punktem odniesienia.

    Ewa Leszczyńska Kierownik ds. Kadr i Płac, Rosti Poland Sp. z o.o.
  • Referencje

    W wyborze systemu nie bez znaczenia były nasze dotychczasowe doświadczenia ze współpracy z firmą eq system. Począwszy od webinarium nt. APS, które było dla nas zaczątkiem praktycznego poznawania Asprovy i firmy eq system, poprzez warsztaty zorganizowane specjalnie dla naszych planistów u nas w firmie aż po sposób przygotowania analizy przedwdrożeniowej firma reprezentowała profesjonalizm i doświadczenie. W pracy z firmą eq system cenimy też procesowe podejście konsultantów, co szczególnie w obszarze planowania ma olbrzymie znaczenie i jest prognostykiem powodzenia projektu.

    Tomasz Skrzypczak Kierownik Działu Przygotowania Produkcji, Solaris BUS & Coach S. A.
  • Referencje

    Specjaliści eq system podczas naszej wieloletniej współpracy niejednokrotnie udowodnili, że znają procesy produkcyjne w najmniejszych szczegółach. Co więcej są osobami, które potrafią patrzeć na firmę jako na całość, a nie oderwane od siebie elementy. Dzięki temu są w stanie przewidzieć konsekwencje wdrożonych usprawnień na funkcjonowanie całej organizacji, a tym samym przygotować ją do wykorzystania potencjału wprowadzanych zmian. Dlatego nie mieliśmy żadnych wątpliwości, co do wyboru firmy, która pomoże nam udoskonalić procesy analizy danych.

    Przemysław Fernówka Pełnomocnik Zarządu ds. Systemów Informatycznych, Profim Sp. z o.o.

Zaufali nam

  • strauss caffe logo huf logo
    harper hygienics logo Joanna kosmetyki logo
    modelart logo
  • Kazimieruk logo sokpol logo
    profim logo
    metrix metal logo stellapack logo
  • sopp logo abra meble logo
    bitner logo gaweł logo
    Kuehne Nagel logo lynka logo
  • brenderup logo elpar logo
    elhand logo kuźnia sułkowice logo
    gotec logo

Nasi eksperci są do Twojej dyspozycji

Zdefiniuj swoje potrzeby - my zajmiemy się resztą.