XPRIMER.PAYROLL

Nowoczesny system kadrowo-płacowy,
łączący w ramach jednej platformy
wszystkie procesy HR

Nowoczesny system kadrowo-płacowy, łączący w ramach jednej platformy wszystkie procesy HR
XPRIMER.PAYROLL

System kadrowo-płacowy XPRIMER.PAYROLL - gwarantujący sprawne i bezpieczne Kadry i Płace w Twojej firmie

Zarządzanie kadrami i płacami jest jednym z fundamentalnych procesów zachodzących w każdej organizacji, wykorzystującym informacje z wielu obszarów, jak ewidencja czasu pracy, nieobecności, czy systemy motywacyjne.

Platforma XPRIMER, obejmująca kompleksowe zarządzanie zasobami ludzkimi, wspiera Działy Kadr i Płac, dostarczając system kadrowo-płacowy XPRIMER.PAYROLL, który daje pełną kontrolę nad procesem oraz upraszcza prowadzenie kadr, wyliczanie wynagrodzeń oraz komunikację z instytucjami zewnętrznymi (w tym ZUS).

System kadrowo-płacowy XPRIMER.PAYROLL jest:

CMMS - bezpieczeństwo pracy

Intuicyjny i prosty w obsłudze

zaprojektowany z myślą o użytkowniku, zwiększając jego efektywność i komfort pracy.

CMMS - oszczędność czasu

Szybki i wydajny

dzięki czemu proces naliczania wynagrodzeń zajmuje dużo mniej czasu niż dotychczas.

e-teczka - dokumentacja osobowa zgodna z przepisami

Aktualny i zgodny z przepisami

co przekłada się na ograniczenie ryzyka popełnienia błędu i bezpieczeństwo działania organizacji.

Korzyści xprimer

Dostępny z każdego miejsca

przez przeglądarkę internetową, zapewniający samoobsługę pracowniczą m.in. w ramach aplikacji mobilnej.

e-teczka

Elastyczny i skalowalny

dopasowując się do indywidualnych potrzeb i specyfiki danego biznesu oraz zapewniając możliwość rozwoju wraz z nowymi potrzebami.

INFRASTRUKTURA

Otwarty na integrację

umożliwiając wymianę danych z innymi systemami oraz instytucjami zewnętrznymi (ZUS, US, GUS).

Usprawnij procesy kadrowo-płacowe w swojej organizacji, zwiększając bezpieczeństwo i wygodę pracy Twojego zespołu.

czytaj dalej

Jakie korzyści daje XPRIMER.PAYROLL?

Wyższa efektywność

Automatyzacja procesów kadrowych odciąża pracowników Działu Kadr z powtarzalnych czynności, podnosi efektywność ich pracy oraz minimalizuje ryzyko popełnienia błędów.

Obniżenie kosztów

Koszty wdrożenia i utrzymania jednego systemu obsługującego wszystkie procesy kadrowo-płacowe w ramach organizacji są niższe niż w przypadku modelu niezintegrowanego. 

Employee Experience

Wykorzystanie samoobsługi pracowniczej oraz ograniczenie liczby niezbędnych czynności administracyjnych podnosi komfort pracy i zwiększa efektywność pracowników.

Usprawnienie procesu

Wykorzystanie kompleksowej platformy do zarządzania HR pozwala na usprawnienie procesu gromadzenia danych potrzebnych do naliczania wynagrodzeń.

Bezpieczeństwo danych

Eliminacja dokumentacji papierowej wpływa na krótszy czas i obniżenie kosztów realizacji procesów oraz zwiększenie poziomu bezpieczeństwa danych.

 

Zmniejszenie ryzyka

Praca w systemie zawsze aktualnym i zgodnym z przepisami pozwala zwiększyć poczucie bezpieczeństwa w warunkach zmiennego i nieprzewidywalnego otoczenia
prawno-podatkowego.

Jak szybko i sprawnie zarządzać kadrami i płacami?

Pobierz case study i zobacz, dlaczego XPRIMER.PAYROLL sprawdzi się w Twojej organizacji

Poznaj funkcjonalności XPRIMER.PAYROLL
Program kadrowo-płacowy XPRIMER PAYROLL

Wyliczaj listę płac szybko i wygodnie

XPRIMER.PAYROLL został wyposażony w kilkaset skonfigurowanych, gotowych do użycia składników płacowych. Dodatkowo istnieje możliwość wprowadzenia nowych, własnych składników wraz ze zdefiniowaniem szczegółów ich wyliczania.

Praca mechanizmu wyliczającego listę płac nie zaburza pracy użytkownika w systemie. Obliczenia wykonywane są w tle, a użytkownik może w tym czasie realizować inne operacje. Listy płac tworzone są w krótkim czasie, a proces ich wyliczania nie wymaga nadzoru.

Buduj pozytywne doświadczenie zespołu w ramach samoobsługi pracowniczej

XPRIMER umożliwia dostęp do kluczowych informacji poprzez przeglądarkę internetową, kiosk pracowniczy oraz aplikację mobilną, szczególnie ważną dla firm rozproszonych.
Dzięki samoobsłudze, pracownicy w dowolnym czasie i z dowolnego miejsca mogą złożyć wniosek urlopowy, pobrać pasek z wynagrodzeniem, deklarację PIT czy złożyć wniosek o określone zaświadczenie.

Mogą też zapoznać się z planami pracy, bilansem przepracowanych godzin w danym okresie rozliczeniowym, odczytami RCP, dostępną ilością urlopu.

Wersja mobilna systemu XPRIMER PAYROLL

Sprawnie zarządzaj pełnym cyklem zatrudnienia w jednym systemie

XPRIMER.PAYROLL zaprojektowany został w taki sposób, by zapewniać spójność danych i informacji gromadzonych w całym okresie życia pracownika w firmie. Taki system kadrowy pozwala na generowanie umowy, aneksów, zaświadczeń, wypowiedzeń, świadectw pracy oraz innych dokumentów.

W XPRIMER.PAYROLL to pracownik jest w centrum procesu, a dane dotyczące konkretnego zatrudnienia agregowane są do jednej kartoteki (np. grafiki, listy obecności, nieobecności, urlopy, ewidencje badań lekarskich, etc.), dzięki czemu w łatwy i szybki sposób można analizować przebieg umowy.

Oszczędzaj czas wykorzystując automatyzację procesów HR

XPRIMER.PAYROLL automatyzuje wiele procesów, składających się na zarządzanie kadrami i płacami, w tym wprowadzanie i bilansowanie nieobecności, czy rozliczanie czasu pracy.

By zapewnić jak najlepszą komunikację pomiędzy menadżerami a Działem Kadr i Płac, system płacowy XPRIMER.PAYROLL gwarantuje sprawną dystrybucję informacji o wynagrodzeniach, absencjach i czasie pracy oraz łatwe administrowanie danymi.

automatyzacja procesów HR w portalu pracowniczym
Wymiana danych pomiędzy firmą a instytucjami zewnętrznymi

Postaw na bezpieczną i wygodną komunikację firmy z instytucjami zewnętrznymi

Dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii i metod automatyzacji XPRIMER.PAYROLL upraszcza między innymi procesy obsługi
deklaracji ZUS (w tym zgłaszania i wyrejestrowywania pracownika i jego członków rodziny), deklaracji podatkowych, czy pobierania e-ZLA, jak również komunikację w procesach związanych z obsługą PPK, PPE i SODiR, etc. 

System kadrowo-płacowy XPRIMER.PAYROLL wspiera również raportowanie do GUS, dostarczając zarówno szereg gotowych raportów (np. DG-1, Z-03, Z-05, Z-06 czy Z-12), jak i dane kadrowo-płacowe w celu samodzielnego przygotowania indywidualnych sprawozdań.

Zarządzaj strukturą organizacyjną firmy w ramach jednego programu

Program XPRIMER.PAYROLL umożliwia wprowadzenie struktury organizacyjnej zawierającej wykaz jednostek organizacyjnych, stanowisk pracy i powiązanych z nimi pracowników. Funkcjonalność ta pomaga w określaniu planowanej i rzeczywistej ilości etatów i wymagań stanowiskowych. Ułatwia prowadzenie dokumentacji pracowniczej pod kątem wymogów BHP, pomaga w raportowaniu do GUS oraz wspiera komunikację z ZUS.

Zarządzanie strukturą organizacyjną w programie XPRIMER.PAYROLL ułatwia określenie miejsca powstawania kosztów dla celów analityki biznesowej.

Usprawnij pracę realizując przelewy wynagrodzeń, potrąceń, zajęć oraz pełną obsługę PPK i PPE 

Funkcje programu XPRIMER.PAYROLL, takie jak lista płac, zajęcia wynagrodzeń (alimentacyjne i niealimentacyjne), potrącenia, pożyczki pracownicze, PPK, PPE czy ZUS po dokonaniu rozliczenia umożliwiają wygenerowanie przelewu. Po wykonaniu eksportu pliku przelewu, może on być zaimportowany do systemu bankowego w celu sfinalizowania transakcji.

System kadrowy XPRIMER.PAYROLL pozwala automatycznie zgłaszać uczestników do Pracowniczych Planów Kapitałowych, rejestrować i obsługiwać rezygnacje, wznowienia udziału, zmianę składki podstawowej lub dodatkowej, zmieniać dane, realizować transfer do innego TFI, obsługiwać deklaracje rozliczeniowe wraz z wygenerowaniem pliku z przelewem do wybranej instytucji finansowej.

Podejmuj trafne decyzje bazując na analityce kadrowo-płacowej dostępnej od ręki

Dzięki informacji dostępnej online, użytkownik w XPRIMER.PAYROLL ma możliwość wygenerowania raportów, pomagających w podejmowaniu strategicznych decyzji w przedsiębiorstwie.

Oprogramowanie XPRIMER.PAYROLL wspiera działania w zakresie HR, dostarczając m.in.: zestawienia listy płac, pasków, miesięczne zestawienia naliczonego podatku, zestawienia potrąceń, dodatków, dodatków ZFŚS, premii, zestawienia osób zatrudnionych/ zwolnionych w zadanym okresie, listy i stanu zatrudnienia na dany dzień, struktury zatrudnienia wg komórki/ stanowiska/ stażu/ wykształcenia/ wieku na dzień, zestawienia i rozliczeń nieobecności.

Kadry i płace: tworzenie raportów w XPRIMER

Zobacz, jak program XPRIMER.PAYROLL działa w praktyce

Skontaktuj się z nami i umów na spotkanie, podczas którego zaprezentujemy działanie XPRIMER.PAYROLL.

Poznaj opinie użytkowników platformy XPRIMER

"Za wyborem eq system jako partnera biznesowego stał między innymi wygodny dla nas system licencjonowania, zakres funkcjonalny XPRIMER, doświadczenie w integracji z innymi systemami."

Sebastian Harupa
Zastępca Dyrektora Działu IT, Agata S.A.
★★★★★

"Istotne jest, aby wybrany partner IT posiadał nie tylko odpowiednią wiedzę technologiczną, ale także doświadczenie branżowe, co zapewni skuteczne wdrożenie i efektywne wykorzystanie nowych rozwiązań. Dlatego wybraliśmy eq system."

Iwona Żórawska
Dyrektor HR, Hellmann Worldwide Logistics Polska sp. z o.o. sp. k.
★★★★★

"Dzięki XPRIMER Multikino może optymalnie dostosowywać liczbę pracowników do aktualnych potrzeb kin, jednocześnie respektując preferencje i wymagania pracowników, co przekłada się na zwiększenie ich satysfakcji i efektywności pracy."

Jarosław Borzyński
Kierownik ds. Personalnych, Multikino S.A.
★★★★★

"Dzięki współpracy z eq system otrzymaliśmy narzędzia nie tylko do zarządzania czasem pracy, czy kompetencjami pracowników. Spojrzeliśmy na nasze procesy kompleksowo, z jednej strony zwiększając efektywność naszych zasobów i realizując potrzeby wynikające ze zleceń, z drugiej strony będąc elastycznym wobec potrzeb samych pracowników. XPRIMER to platforma, która uczy użytkowników szerokiego spojrzenia na procesy organizacyjne oraz dostarcza niezbędnych informacji, dzięki czemu wspiera w podejmowaniu szybkich i trafnych decyzji biznesowych."

Arkadiusz Mucha
Production & Continuous Improvement Manager, Plastic Omnium Auto Inergy Poland sp. z o.o.
★★★★★