Z naszego webinarium dowiesz się jak efektywniej organizować pracę i zarządzać pracownikiem w dobie zaistniałej sytuacji epidemicznej.
Przybliżona agenda spotkania:
- Podsumowanie i omówienie zmian, które wejdą w życie od dnia 1.04.2020 ze szczególnym uwzględnieniem zmian w zakresie ewidencji czasu pracy, pracy zdalnej, przestojów oraz innych zmian w obszarze kadrowo-płacowym.
- Ułatwienia i dostosowanie systemu Xprimer do zmian – prezentacja już przygotowanych rozwiązań i omówienie planów.
Prowadzący

Łukasz Zaborowski
hr manager
„HR-owiec” z powołania i zamiłowania. Potrafi udowodnić, że pracownik nie jest zasobem i pokazać, ile zyskują przedsiębiorstwa odrzucając taką perspektywę. Doradza firmom i organizacjom m.in. w porządkowaniu procesów HR oraz w budowaniu strategii personalnych tak, by HR uczynić zwinnym. Doświadczony kierownik projektów HR-owych oraz IT z prawie 15-letnim stażem. Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego, kierunku Psychologia. Certyfikowany doradca zawodowy i psycholog transportu.