eq system superpharm

Digitalizacja procesów HR w Super-Pharm

Idea marki Super-Pharm opiera się na unikalnym połączeniu trzech działów: apteki, drogerii i perfumerii w jednym miejscu. Ten wyjątkowy koncept realizowany jest w Polsce od 2001 roku. Obecnie sieć Super-Pharm tworzy w naszym kraju 75 placówek, zatrudniających około 2000 pracowników.

Planowanie czasu pracy w tak dużym i rozproszonym przedsiębiorstwie stanowiło znaczne wyzwanie. Digitalizacja tego obszaru stała się nieunikniona, mając na uwadze rosnące wymogi regulacyjne oraz potrzebę optymalizacji procesów. Do współpracy w tym obszarze został wybrany XPRIMER.HRM, oferując kompleksową kontrolę i zgodność z przepisami prawa oraz indywidualnymi regułami biznesowymi. W zakresie rejestracji i ewidencji czasu pracy XPRIMER zapewnia integrację z ogólnopolskim systemem RCP.

Z racji tego, że podstawową obsługą kadrową zajmują się poszczególne sklepy, w XPRIMER jest możliwość zmiany danych o zatrudnieniu, danych osobowych, a także możliwość wydruku podstawowych raportów kadrowych.

Przeczytaj również