Organizacja pracy i zarządzanie pracownikiem w dobie koronawirusa

Z naszego webinarium dowiesz się jak efektywniej organizować pracę i zarządzać pracownikiem w dobie zaistniałej sytuacji epidemicznej.

Przybliżona agenda spotkania:

  • Podsumowanie i omówienie zmian, które wejdą w życie od dnia 1.04.2020 ze szczególnym uwzględnieniem zmian w zakresie ewidencji czasu pracy, pracy zdalnej, przestojów oraz innych zmian w obszarze kadrowo-płacowym.
  • Ułatwienia i dostosowanie systemu Xprimer do zmian – prezentacja już przygotowanych rozwiązań i omówienie planów.
Prowadzący Prowadzący Łukasz Zaborowski hr manager

„HR-owiec” z powołania i zamiłowania. Potrafi udowodnić, że pracownik nie jest zasobem i pokazać, ile zyskują przedsiębiorstwa odrzucając taką perspektywę. Doradza firmom i organizacjom m.in. w porządkowaniu procesów HR oraz w budowaniu strategii personalnych tak, by HR uczynić zwinnym. Doświadczony kierownik projektów HR-owych oraz IT z prawie 15-letnim stażem. Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego, kierunku Psychologia. Certyfikowany doradca zawodowy i psycholog transportu.

Konsultacja z ekspertem

Skontaktuj się z nami i zamów bezpłatną konsultację z naszym ekspertem. Podczas krótkiej rozmowy telefonicznej postaramy się poznać Twoje potrzeby i odpowiedzieć na wszystkie pytania.