Założona w 1989 roku firma GT Trailers to producent przyczep, naczep, rozwiązań logistycznych i specjalistycznych dla wielu branż. Każdy dostarczany przez firmę pojazd produkowany jest na indywidualne zamówienie z dbałością o precyzyjne wykonanie w oparciu o najnowsze standardy technologiczne, zgodnie z najnowszymi wytycznymi w zakresie zabezpieczenia ładunku i aktualnymi przepisami homologacyjnymi. Spółka znana jest przede wszystkim z produkcji najlżejszych na rynku europejskim zestawów kubaturowych przeznaczonych do transportu dalekobieżnego, ale produkowane w zakładach w Malni i Kurzniach pojazdy tej firmy można spotkać na całym świecie. Potwierdzeniem wdrożonej strategii oraz sposobów zarządzania zasobami i kultury organizacyjnej przedsiębiorstwa jest tytuł laureata drugiej edycji plebiscytu Best Managed Companies Poland, organizowanego przez Deloitte Poland.
Współpraca firmy GT Trailers Sp. z o.o. z eq system objęła wdrożenie XPRIMER w zakresie zarządzania personelem oraz zarządzania procesami biznesowymi.
automotive
zarządzanie zasobami ludzkimi
zarządzanie procesami biznesowymi
XPRIMER.HRM
Implementacja elektronicznego obiegu dokumentów w znaczący sposób ułatwiła i przyspieszyła proces budżetowania wydatków w firmie. W obecnej sytuacji na bieżąco możemy monitorować wykorzystanie zaplanowanego budżetu i w sposób natychmiastowy reagować na ewentualne jego przekroczenia.
Chcesz dowiedzieć się więcej o współpracy
eq system i firmy GT Trailers?
Pobierz pełne case study.