KARIERA

Retail Robotics Manufacturing & Services Sp. z o.o.

Retail Robotics to innowacyjne przedsiębiorstwo, które za cel biznesowy postawiło sobie dostarczanie swoim klientom wartości w oparciu o swoje doświadczenie i kompetencje w zakresie robotyzacji. Przedsiębiorstwo produkuje rozwiązania bazujące na automatach paczkowych dostępnych w miejskich punktach odbioru. Zrobotyzowane urządzenia są na tyle kompaktowe, że zmieszczą się w prawie każdym sklepie, jednocześnie posiadają wystarczającą pojemność, aby sprostać wymaganiom wielkich supermarketów.

Firma zdecydowała się na wdrożenie systemu XPRIMER, który miał na celu automatyzację procesów biznesowych w obszarach finansów i księgowości, przygotowania i rozliczenia produkcji, zakupów, magazynowania, dystrybucji i sprzedaży oraz kontrolingu. Równocześnie wprowadzono elektroniczny obieg dokumentów. 

Branża:

robotyzacja

Obszar biznesowy:

automatyzacja procesów biznesowych (BPM)

Wybrany system:

XPRIMER

Zatrudnienie:

> 220

Cele wdrożeniowe

Zapewnienie ciągłości kluczowych procesów biznesowych w sytuacji dynamicznego rozwoju.

Zwiększenie rentowności biznesu poprzez lepszą kontrolę kosztów działalności i ich optymalizację.

Automatyzacja przepływu informacji i podniesienie efektywności administracyjnej.

Wymiana dotychczas eksploatowanych systemów, które były ograniczeniem przy rosnącej skali produkcji i ekspansji przedsiębiorstwa.

Efekty współpracy

Lepszy przepływ informacji dzięki wdrożeniu elektronicznego obiegu dokumentów.

Wyeliminowanie przypadkowych kosztów przez świadome podejmowanie decyzji w procesie zakupowym.

Większa precyzja szacowania kosztu jednostkowego dla produktu.

Wyższa jakość tworzonych dokumentów i zapewnienie ich zgodności formalnej.

Brak konieczności zwiększania zatrudnienia w administracji pomimo wzrostu zatrudnienia o prawie 50% w całym przedsiębiorstwie.

Bartosz Becker
Dyrektor Finansowy, Retail Robotics

Znacznie wzrosła efektywność administracyjna po wdrożeniu systemu, czego najlepszym dowodem jest to, że wzrost biznesu, objawiający się m. in. wzrostem zatrudnienia z ok. 150 pracowników do ok. 220 obecnie, nie spowodował zwiększenia zatrudnienia w administracji.

INFORMACJA DOTYCZĄCA PLIKÓW COOKIES

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Czytaj więcej Polityka prywatności