Aktualnie poszukujemy:

Stażysta/ Praktykant

Praktyka lub staż w eq system pozwoli Ci zdobyć pierwsze doświadczenie zawodowe w branży IT oraz umiejętności, które na pewno będą przydatne w Twojej dalszej karierze.

Czego oczekujemy?

  • Wykształcenia w zakresie informatyki, nauk ścisłych (matematyka, fizyka) lub technicznych (elektronika, automatyka)
  • Znajomości podstaw programowania obiektowego oraz relacyjnych baz danych MSSQL
  • Znajomości języka Java oraz technologii JavaScript
  • Umiejętności analitycznego myślenia
  • Umiejętności współpracy z zespołem
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 lub wyższym będzie dodatkowym atutem

Co oferujemy?

  • Profesjonalnie przygotowany program stażu lub praktyki
  • Współpracę z doświadczonym i życzliwym gronem specjalistów i menedżerów
  • Dla najlepszych – możliwość podjęcia pracy w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu zaraz po ukończeniu stażu!

Dołącz do naszego zespołu!

28 lat doświadczenia w branży IT

Ponad 130 pracowników

Współpraca ze znanymi markami

Możliwość samorealizacji i liczne benefity

Komfortowe i elastyczne warunki pracy

Dlaczego warto pracować w eq system?

  • ROZWÓJ

    dostęp do wiedzy i kompetencji współpracowników, szkoleń zewnętrznych i możliwość dofinansowania nauki

  • KOMFORT

    praca w nowoczesnym, klimatyzowanym biurze z dostępem do wszystkich niezbędnych do pracy narzędzi

  • ATMOSFERA

    swobodna i koleżeńska atmosfera w ramach przyjaznej kultury organizacyjnej, wsparcie w okresie wdrożenia i po jego zakończeniu

  • SPORT

    dostęp do setek obiektów sportowych i rekreacyjnych z karnetem sportowym Multisport (po okresie próbnym)

  • ZDROWIE

    możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie dla pracowników i prywatnej opieki medycznej (po okresie próbnym)

  • KULTURA

    szansa udziału w najciekawszych wydarzeniach kulturalnych, teatralnych i muzycznych w ramach projektu [eq system w ramach kultury]

  • OPROGRAMOWANIE

    codzienna praca z autorską platformą komunikacyjną Xprimer i udział w jej rozwoju

  • INTEGRACJA

    wycieczki integracyjne, wspólne świętowanie ważnych dla nas momentów i wiele okazji do wspólnego rozwijania swoich prywatnych pasji

  • ELASTYCZNOŚĆ

    elastyczny czas pracy, możliwość wyboru różnych form zatrudnienia i wymiaru czasu pracy

Wyślij do Nas swoje CV



Klikając przycisk WYŚLIJ pod formularzem, udostępniasz nam swoje dane osobowe, które będziemy przetwarzać w granicach, na które pozwalają przepisy prawa. Więcej informacji o przetwarzaniu danych znajdziesz w Polityce prywatności.

Stale się rozwijamy. Mamy wiele inspirujących projektów i głowy wypełnione po brzegi pomysłami. Z nami nie da się nudzić. Oferujemy możliwość zdobycia praktycznych umiejętności docenianych na rynku pracy. Wspominaliśmy, że jesteśmy ambitni i stawiamy na rozwój pracowników? I najważniejsze – jesteśmy zgranym zespołem. Wychodzimy z założenia, że dobra atmosfera w pracy przekłada się na efektywność podejmowanych działań.

 

 

Prosimy o dołączenie do CV klauzuli zgody:

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w załączonym CV i innych dokumentach aplikacyjnych przez eq system Sp. z o.o., na potrzeby procesów rekrutacji.

 

Informacja:

Administratorem podanych przez Pana/Panią danych osobowych jest eq system Sp. z o.o. z siedzibą w Dąbrowie Górniczej przy ul. Św. Antoniego 50. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji obecnego procesu rekrutacyjnego oraz w przypadku wyrażenia dodatkowej zgody, także przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych w okresie 2 lat od dnia złożenia aplikacji. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne, ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne. Ma Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania oraz cofnięcia zgody i usunięcia, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Nasi eksperci są do Twojej dyspozycji

Zdefiniuj swoje potrzeby - my zajmiemy się resztą.