oferta | 16.04.2020

XPRIMER kontra pandemia i zmiany rynkowe

Minione tygodnie wielu z nas spędziło w domu, próbując przystosować się do nowej sytuacji i pogodzić organizację życia codziennego z obowiązkami zawodowymi. A mamy ich sporo, bo pandemia koronawirusa spowodowała zmiany w każdej branży. Niezależnie od tego, czy są to zmiany na lepsze czy gorsze, jedno jest pewne – nie ma już powrotu do rzeczywistości sprzed pandemii. Zamieszanie na rynku spowodowało, że wiele firm szuka nie tylko nowych dróg dotarcia do klienta, ale też sposobów na efektywne, zdalne zarządzanie swoim przedsiębiorstwem. Jak radzi sobie z tym branża IT? Czy ma na to gotowe rozwiązania?

Nowy rynek, nowe cele biznesowe

Home office należało kiedyś do grona rozwiązań opcjonalnych. Niektórzy pracownicy pracowali wyłącznie z domu, inni korzystali z tej możliwości w wyjątkowych sytuacjach. W związku z tym, że sytuacja, której teraz doświadczamy, bezsprzecznie jest wyjątkowa, domowe biura zaroiły się od pracujących. Tym samym, rozwiązania i systemy oferowane przez firmy z branży IT są w samym centrum zainteresowania. Ich producenci odpowiadają za to, by przeprowadzane wdrożenia zaowocowały sprawnym (choć zdalnie sterowanym) funkcjonowaniem przedsiębiorstwa. Cyfryzacja biznesu z dnia na dzień stała się więc koniecznością i szansą na realizację celów biznesowych, mimo niełatwej sytuacji wśród klientów w Polsce i na świecie.

Oprogramowanie IT a zarządzanie kryzysowe

Z jakimi najważniejszymi problemami borykają się obecnie przedsiębiorcy? Co jest dla nich priorytetem? Coraz częściej pojawiają się głosy o wymogu poszukiwania nowych kanałów komunikacji z klientami, innych rozwiązań utrzymujących poziom sprzedaży na akceptowalnym poziomie i nastawionych na dystrybucję towarów.

Drugą kwestią jest wsparcie procesów we własnym przedsiębiorstwie oraz zarządzanie nim (i swoimi pracownikami) tak, by nie wpłynęło to na płynność pracy i nie zablokowało planów dalszego rozwoju organizacji.

Wdrożenie jakiego systemu pomoże firmie sprostać wyzwaniom w tym obszarze?  Może potrzebne są konkretne narzędzia? Odpowiedzi nie trzeba szukać wśród zaawansowanych technologii  – skutecznym wsparciem jest platforma XPRIMER.

XPRIMER – dostęp do informacji 24/7

Zmieniony przez pandemię  model biznesu i zarządzania nim wymaga konsekwentnych działań i odpowiednich, łatwych w obsłudze narzędzi. Do danych na platformie XPRIMER można uzyskać dostęp z każdego miejsca i o każdej porze, co dla pracowników firmy jest wielką wygodą, szczególnie w trybie pracy zdalnej.

W jakim stopniu system usprawnia ewidencjonowanie pracy? XPRIMER sprawia, że odbywa się to w sposób prosty i intuicyjny. Tak samo jest z jej planowaniem i rozliczaniem. Platforma nadaje się do obsługi  nie tylko przez szeregowych pracowników. Działy personalne i kadra menadżerska także są w stanie z niej korzystać. Jej ważną funkcjonalnością jest możliwość elektronicznego podpisywania dokumentów (np. umów) i ich obsługa w systemie za sprawą modułu e-teczka.

Moduł e-teczka pozwala równocześnie ograniczyć czas i koszty związane z zarządzaniem dokumentacją pracowniczą. Co ważne, wdrożenie dokumentacji elektronicznej znacznie zwiększa poziom bezpieczeństwa przechowywanych danych.

System XPRIMER – zdalne zarządzanie

Jakie jeszcze możliwości oferuje XPRIMER? Został dostosowany do wszelkich zmian prawnych, których obecnie nie brakuje. Jest w nim miejsce na planowanie i rozliczanie tzw. postojowego oraz zaznaczanie w systemie skróconych przerw w pracy przedsiębiorstwa (dobowych i tygodniowych), w ramach realizacji zapisów tzw. tarczy antykryzysowej.

XPRIMER powstał w oparciu o aktualne informacje z zakresu zmian w przepisach oraz procedur w czasie pandemii. Sprawdzi się w każdym przedsiębiorstwie i w każdej branży, która stawia na rozwój, nowoczesne rozwiązania i stały dostęp do danych.

Konsultacja z ekspertem

Skontaktuj się z nami i zamów bezpłatną konsultację z naszym ekspertem. Podczas krótkiej rozmowy telefonicznej postaramy się poznać Twoje potrzeby i odpowiedzieć na wszystkie pytania.