Obszary biznesowe

W tej sekcji podpowiadamy, w jaki sposób sprostać wyzwaniom stawianym przed konkretnymi obszarami biznesowymi. Jak ciągle zwiększać ich efektywność? Na co zwracać uwagę? Jak poprawić trafność reakcji? Wybierz obszar biznesowy, który chcesz usprawnić. Dowiedz się, jak i gdzie wprowadzać zmiany, żeby miały rzeczywisty wpływ na funkcjonowanie całej firmy, a nie tylko wybranego wcześniej fragmentu.

Zarządzanie produkcją

Zarządzanie produkcją

Nadal często kojarzy się jedynie z planowaniem i harmonogramowaniem produkcji, a pod tym obszarem kryje się znacznie więcej. To tak ważne dla efektywności procesów przygotowanie produkcji i jej ewidencja. To dbałość o utrzymanie ruchu i jakość. To analizy, które pozwalają na ciągłe doskonalenie tego obszaru. Dowiedz się, jak sprostać wyzwaniom w zakresie zarządzania produkcją oraz efektywnie i na bieżąco eliminować pojawiające się trudności.

Zarządzanie logistyką

Zarządzanie logistyką

Jakie wyzwania i ograniczenia stawiane są przed tym obszarem? Jak im sprostać? Jak sprawić by przepływy materiałowe były w pełni transparentne, pracownicy wiedzieli z czego produkować, a osoby zajmujące się logistyką miały świadomość tego, co mogą wyekspediować? Jak nie marnować czasu na ciągłe przeszukiwanie magazynu, generowanie kolejnych dokumentów i żmudne przetwarzanie danych? Poznaj nasze sposoby na zwiększenie efektywności zarządzania logistyką.

Prognozowanie

Prognozowanie

Większość ekspertów dokładnie wie, w jaki sposób zadbać o efektywność procesu prognozowania. Jednak często brakuje im czasu, a ryzyko podjęcia złej decyzji jest tym większe, że dotyczy ono bliższej lub dalszej, ale jednak nieznanej przyszłości. Nieznanej dla większości firm, które opierają proces prognozowania sprzedaży jedynie na wyczuciu i doświadczeniu swoich specjalistów i nadal za często na Excelu. Przygotowanie takich prognoz jest czasochłonne, a ich sprawdzalność często pozostawia wiele do życzenia. Jak to zmienić?

Business Intelligence

Business Intelligence

Z pewnością posiadasz informacje z wielu obszarów - zarządzania procesami biznesowymi, produkcją, logistyką, personelem czy relacjami z klientem. Zbierasz i śledzisz opinie na temat Twojej firmy. Dbasz o to, aby informacje, które gromadzisz, były wysokiej jakości. Jednak czy wykorzystujesz ich potencjał? Czy odpowiednio je analizujesz i przetwarzasz? Czy potrafisz "czystą informację" zamienić w konkurencyjną wiedzę? I najważniejsze, czy znasz całą historię ukrytą w swoich danych? Sprawdź, jak zadbać o wyższą efektywność procesów BI.

Zarządzanie zasobami ludzkimi

Zarządzanie zasobami ludzkimi

To ciągłe szukanie kompromisu pomiędzy czasem, kompetencjami i szybkością realizacji określonych celów biznesowych. W dodatku pełne nieprzewidywalności, bo pracownicy chorują, spóźniają się, a czasami nawet biorą urlop. To wiele informacji płynących z różnych źródeł, w różnym czasie i formacie. To sporo pracy administracyjnej. To pilnowanie zgodności z kodeksem pracy, regulaminami i uprawnieniami. To przede wszystkim odpowiednie wykorzystanie potencjału całego zespołu. Zobacz, jak poprawić skuteczność w zakresie miękkiego i twardego HR. W jaki sposób zwiększyć trafność przeprowadzanych analiz i ich wpływ na funkcjonowanie całej firmy?

Zarządzanie procesami i obiegiem dokumentów

Zarządzanie procesami i obiegiem dokumentów

Gromadzimy codziennie setki dokumentów. Spływają one do nas z różnych miejsc, o różnym czasie i zazwyczaj w różnym formacie. Ich tematyka przeważnie też nie jest taka sama. Coraz trudniej jest je skutecznie analizować – pamiętać o kontekście, określać ich przeznaczenie, wiarygodność zawartych w nich informacji, występujące pomiędzy nimi powiązania czy rzeczywistą wartość jaką niosą dla całej organizacji. Jak w takim razie wiedzieć dokładnie to co powinniśmy, ale nie poświęcać na to dużo więcej czasu?

Zarządzanie relacjami z klientami i B2B

Zarządzanie relacjami z klientami i B2B

Czego oczekują ode mnie Klienci? – to chyba jedno z najczęściej zadawanych pytań, które równie często pozostaje bez odpowiedzi. Łatwiej powiedzieć, czego nie oczekują - z pewnością nie chcą od nas konkretnego produktu a raczej szukają rozwiązania swoich bardzo indywidualnych problemów. Jednak, żeby wiedzieć jakie one są - trzeba poznać otoczenie Klienta, charakterystykę jego branży i znaleźć sposób na to, żeby nie tylko docierać do osób decyzyjnych, ale również potrafić utrzymać ich zainteresowanie – nami, naszą ofertą i firmą. Jak to zrobić? Przejdź dalej i poznaj nasze sposoby na budowanie i utrzymywanie zaufania ze strony Klientów.

Nasi eksperci są do Twojej dyspozycji

Zdefiniuj swoje potrzeby - my zajmiemy się resztą.