| 05.07.2021

Employee Experience – zbuduj pozytywne doświadczenia pracownika

Zadowolony pracownik to lojalny pracownik. Aż 70% ankietowanych, których opinie uwzględnił w swoim raporcie z 2020 roku Harvard Business Review Analytic  Services, uważa, że Employee Experience ma istotny wpływ na zaangażowanie pracowników podczas wykonywania ich obowiązków. Za sprawą realizowanej strategii EX znacząco wzrasta również ich efektywność – tak deklaruje 64% respondentów.

Employee Experience – obecnie jeden z najistotniejszych trendów w zarządzaniu zasobami ludzkimi – to spojrzenie na firmę oczami pracownika, suma jego doświadczeń w organizacji na wszystkich polach i etapach działania, od rekrutacji i procesu zatrudnienia przez rozwój w firmie, po odejście z organizacji.

Jeśli chcesz wiedzieć:

  • czym jest Employee Experience i dlaczego stał się jednym z dominujących trendów w zarządzaniu zasobami ludzkimi
  • w jaki sposób doświadczenie pracownika wpływa na jego produktywność
  • czy platforma Workforce Management to potrzeba czy już konieczność
  • co brać pod uwagę przy wdrażaniu systemu WFM

zapraszamy Cię na spotkanie, podczas którego ekspert eq system, Błażej Migoń, przedstawi, w jaki sposób można realizować strategię  Employee Experience i jak wdrożenie platformy WFM wpływa na pozytywne doświadczenie zatrudnionych.  Zapisz się już teraz: https://bit.ly/3qIb5b9

Dzisiejsi pracownicy są konsumentami miejsca pracy, a ich zadowolenie nie jest stanem danym raz na zawsze. Wypracowanie go wymaga konsekwentnej strategii w rozwijaniu m.in.: poczucia przynależności, zaangażowania dzięki przyjaznej atmosferze w miejscu pracy, wsparcia, skutecznej komunikacji i dopasowania możliwości rozwoju do potrzeb pracownika. Coraz istotniejszą rolę odgrywa technologia, która musi sprostać stale zmieniającym się potrzebom organizacji i jej uczestników. Naprzeciw takim oczekiwaniom wychodzi  platforma WFM, system wspierający i doskonalący procesy związane z zarządzaniem kapitałem ludzkim. Pod pojęciem WFM, Workforce Management, kryje się wiele mniej lub bardziej złożonych procesów kadrowo-pracowniczych. Do najważniejszych z nich należą: działania rekrutacyjne, zarządzanie czasem pracy, raporty HR, analiza produktywności, planowanie i monitorowanie procesu szkoleniowego.

Dojście do stanu, w którym pracownik odczuwa silne poczucie przynależności do organizacji, ma świadomość wsparcia, akceptacji i wie, że może się rozwijać zgodnie ze swoimi potrzebami, wymaga konsekwentnych działań. Potwierdzają to przykłady wielu polskich firm, z którymi współpracowaliśmy przy okazji wdrożenia platformy WFM, jaką jest XPRIMER – mówi Błażej Migoń, ekspert eq system.

Dlaczego przedsiębiorstwa wybierają platformę XPRIMER? Jak wyglądają poszczególne etapy wdrożenia i jakie daje ono efekty, zarówno dla pracownika, jak i organizacji? Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedź podczas spotkania on-line 22.07.2021r. o godz. 10.00 – „Employee Experience w praktyce, czyli jak platforma WFM pomaga w budowaniu pozytywnego doświadczenia pracownika”. Serdecznie zapraszamy: https://bit.ly/3qIb5b9

Konsultacja z ekspertem

Skontaktuj się z nami i zamów bezpłatną konsultację z naszym ekspertem. Podczas krótkiej rozmowy telefonicznej postaramy się poznać Twoje potrzeby i odpowiedzieć na wszystkie pytania.