„XPRIMER 5.1 – nowe funkcjonalności wspierające cyfryzację Twojej firmy w obszarze produkcji i HR” – konferencja on-line już 18 listopada 2021
W tym roku, podobnie jak poprzednio, zapraszamy do udziału w konferencji online, podczas której przedstawimy najważniejsze nowości i zmiany w XPRIMER. Konferencja odbędzie się 18 listopada 2021 w godzinach 10:00 – 14:00.
To spotkanie jest odpowiedzią na liczne zapytania Klientów odnośnie nowych funkcjonalności i nowych modułów naszego sytemu XPRIMER. Celem eq system jest optymalizacja kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem, dlatego wprowadzone rozwiązania dotyczą zarówno obszaru produkcji, HR, jak i szeroko rozumianych procesów biznesowych. A ponieważ jesteśmy firmą, która stawia na dialog i szeroką perspektywę, zapewnimy to również w czasie wystąpień. Każdy temat będzie prezentowany przez dwie osoby: eksperta analizującego rozwiązania pod kątem potrzeb klienta oraz specjalisty, który przedstawia możliwości funkcjonalne. Dzięki temu nasza konferencja połączy „co” z „jak”. W czasie wydarzenia będzie możliwość chatu z naszymi prelegentami.
Program wydarzenia:
10:00 – 10:15 Rozpoczęcie konferencji (Michał Lach – prezes zarządu oraz Michał Żelichowski – doradca zarządu)
- 30 lat doświadczenia we wdrażaniu systemów IT
- XPRIMER 5.1. odpowiedzią na potrzeby klientów i dynamicznie zmieniający się rynek
- Zaproszenie na panele tematyczne
10:15 – 11:00 Jak podnieść skuteczność zarządzania dzięki nowym funkcjonalnościom XPRIMER 5.1? (Janusz Latacz – członek zarządu oraz Przemysław Neumann – ekspert eq system)
- Wiele podmiotów i jeden system, czyli wielofirmowość w XPRIMER
- Nowości w obszarze administrowania i użytkowania systemu oraz wyższy poziom ergonomii
- Nowe możliwości w zakresie obiegu dokumentów, w tym faktury ustrukturyzowane
11:00 – 11:45 Dlaczego XPRIMER.CMMS przekłada się na wyższą produktywność w Twojej organizacji? (Dariusz Kacperczyk – doradca zarządu oraz Mateusz Bireta – ekspert eq system)
- Utrzymanie ruchu w ramach kompleksowego spojrzenia na procesy produkcyjne
- Mobilność w XPRIMER.CMMS
- Wykorzystanie danych pozyskanych z CMMS w innych obszarach zarządzania produkcją, między innymi w planowaniu produkcji z ASPROVA APS
11:45 – 12:00 Przerwa, podczas której nasi eksperci pozostają online do Państwa dyspozycji, by odpowiedzieć na wszelkie pytania.
12:00 – 12:45 XPRIMER.Payroll – szybkie oraz przyjemne zarządzanie kadrami i płacami (Błażej Migoń – ekspert eq system oraz Michał Giemza – analityk)
- Payroll rozwiązaniem dopasowanym do Twojej organizacji
- Skuteczna konsolidacja danych oraz ich wiarygodność
- Payroll jako narzędzie wspierające biznes
12:45 – 13:30 Jak rozwijać firmę wraz z ekosystemem mobilnym? (Krzysztof Orlicz – członek zarządu oraz Artur Głodek – ekspert eq system)
- Czym jest ekosystem i jakie korzyści generuje
- Mobilność w efektywnym zarządzaniu firmą i jako standard nowoczesnej pracy
- Holistyczne podejście do przepływu informacji
13:30 – 14:00 Nad czym obecnie pracujemy, czyli co nowego w kolejnych wersjach XPRIMER (Michał Lach – prezes zarządu oraz Krzysztof Orlicz – członek zarządu)
Serdecznie zapraszamy do rejestracji.