XPRIMER jest rozwiązaniem coraz częściej docenianym przez branżę logistyczną, w której precyzyjnie zaplanowana obsada, dbałość o wymagane uprawnienia pracowników i szybka reakcja na nagłe zdarzenia jest nieoceniona. Pozwala bowiem na utrzymanie zaufania ze strony klientów, a tym samym gwarantuje stabilną pozycję na bardzo konkurencyjnym rynku.
Kolejną firmą logistyczną, która wybrała rozwiązanie XPRIMER i doświadczenie naszych specjalistów jest Rhenus Logistics S.A. Od wdrożenia systemu minął ponad rok – w związku z tym przyszedł czas na podsumowanie całego projektu i przedstawienie osiągniętych korzyści.
W Rhenus Logistics potrzebowaliśmy zaawansowanego narzędzia do zarządzania czasem pracy pracowników. Szukaliśmy rozwiązania, które sprosta naszym wymaganiom – nie tylko tu i teraz, ale również w przyszłości. Specjaliści eq system po analizie naszej sytuacji wyjściowej, wspólnie z nami zbudowali szczegółową koncepcję usprawnień, a następnie wdrożyli i dopasowali system XPRIMER nie tylko do specyfiki naszej branży, ale również firmy. W naszym przypadku każdy Oddział i magazyn, a jest ich kilkanaście, ma swoją indywidualną specyfikę. Ekspertom z eq system udało się ją dostrzec, a następnie przenieść do narzędzia, jakim jest XPRIMER. Teraz wszystkie najważniejsze informacje zostały zebrane w jednym miejscu, a dostęp do nich mają jedynie upoważnione osoby. Wiele czynności, które kiedyś zajmowały nam kilka dni – dzisiaj są kwestią zaledwie kilku minut.
Współpraca z eq system i wdrożone rozwiązanie XPRIMER przeniosło nas na zupełnie nowy poziom organizacyjny, a zaoszczędzony czas możemy poświęcić na wiele innych wartościowych projektów. eq system polecam wszystkim firmom, które poszukują partnera biznesowego z imponującym doświadczeniem w branży logistycznej oraz umiejętnością dostrzegania specyfiki danej firmy i odzwierciedlania jej w systemie. Mamy poczucie, że XPRIMER w sposób efektywny wspiera realizację naszych celów biznesowych.
Małgorzata Frankowska
Dyrektor HR, Rhenus Logistics S.A.