referencje | 28.03.2019

Mostva – branża logistyczna stawia na rozwiązanie XPRIMER

Skrócenie czasu obiegu dokumentów o 20%, zmniejszenie zapytań kierowanych do działu księgowości o 10%, zmniejszenie liczby papierowych dokumentów o 20% – to tylko niektóre korzyści, które osiągnęła firma Mostva, dzięki współpracy ze specjalistami eq system i wdrożonemu oraz dopasowanemu przez nich rozwiązaniu XPRIMER.ECM.

Przeczytaj referencje w całości >>

Branża logistyczna jest jedną z tych bardziej wymagających, charakteryzuje ją ogromna ilość przetwarzanych danych i mało stabilne środowisko. Sporo jest nagłych i niespodziewanych zmian, a szybkość reakcji na nie musi być błyskawiczna. Obecnie w efektywnym zarządzaniu obiegiem dokumentów i workflow pomaga firmie Mostva system XPRIMER.ECM, z którego korzysta już ponad 80 pracowników.

Mamy poczucie, że to system, który będzie rozwijał się razem z nami na przestrzeni naprawdę wielu lat i unikniemy problemu, z którym boryka się wiele firm, czyli zmiany wdrożonego systemu już po kilku latach.

Doceniamy również wsparcie ze strony specjalistów eq system podczas całego procesu wdrożenia oraz po jego zakończeniu. Wykazali się oni znajomością branży logistycznej i zachodzących w niej procesów. Swoją pracę opierali na ścisłej współpracy z naszymi ekspertami i skupiali się na bardzo szczegółowym poznaniu naszych procesów i zrozumieniu funkcjonowania naszej organizacji. Polecam zarówno system XPRIMER.ECM, jaki firmę eq system – podsumowuje Grzegorz Kukuła, Główny Księgowy w firmie Mostva Sp. z o.o.

Dlaczego firma Mostva zdecydowała się na wdrożenie systemu do zarządzania obiegiem dokumentów i workflow? Co przeważyło o wyborze systemu XPRIMER.ECM? Jakie cele biznesowe były najważniejsze dla firmy? W jaki sposób zostały zrealizowane, i jakie korzyści przyniosły? Zapraszamy do przeczytania case study oraz referencji z firmy Mostva Sp. z o.o. już teraz >>

Nasi eksperci są do Twojej dyspozycji

Zdefiniuj swoje potrzeby - my zajmiemy się resztą.