Czego dowiesz się podczas konferencji:

Jak przeprowadzić cyfryzację lepiej niż Twoja konkurencja

Jak uniknąć chaosu w zarządzaniu różnorodnymi procesami biznesowymi

Jak podnieść efektywność zarządzania produkcją w strukturach wielofirmowych

Jak nowoczesne narzędzia IT wspierają kadry i płace

Jak wykorzystać mobilność w zarządzaniu produkcją i HR

Jak sztuczna inteligencja wpływa na efektywność zarządzania organizacją

Ta konferencja jest dla Ciebie, jeżeli:

Konferencja zaczyna się za:

dni
godzin
minut
sekund

Zgłoś swój udział

18.11.2021

10:00-14:00

    Program konferencji

    18.11.2021

    10:00-14:00

    10:00 - 10:15

    Rozpoczęcie konferencji

    • 30 lat doświadczenia we wdrażaniu systemów IT 
    • XPRIMER 5.1. odpowiedzią na potrzeby klientów i dynamicznie zmieniający się rynek
    • Zaproszenie na panele tematyczne

    10:15 - 11:00

    Jak podnieść skuteczność zarządzania dzięki nowym funkcjonalnościom XPRIMER 5.1?

    • Wiele podmiotów i jeden system, czyli wielofirmowość w XPRIMER 
    • Nowości w obszarze administrowania i użytkowania systemu oraz wyższy poziom ergonomii
    • Nowe możliwości w zakresie obiegu dokumentów, w tym faktury ustrukturyzowane

    11:00 - 11:45

    Dlaczego XPRIMER.CMMS przekłada się na wyższą produktywność w Twojej organizacji?

    • Utrzymanie ruchu w ramach kompleksowego spojrzenia na procesy produkcyjne
    • Mobilność w XPRIMER.CMMS
    • Wykorzystanie danych pozyskanych z CMMS w innych obszarach zarządzania produkcją, między innymi w planowaniu produkcji z ASPROVA APS

    11:45 - 12:00

    Przerwa

    Podczas przerwy nasi eksperci pozostają online do Państwa dyspozycji, by odpowiedzieć na wszelkie pytania.

    12:00 - 12:45

    XPRIMER.Payroll - szybkie oraz przyjemne zarządzanie kadrami i płacami

    • XPRIMER.Payroll rozwiązaniem dopasowanym do Twojej organizacji
    • Skuteczna konsolidacja danych oraz ich wiarygodność
    • Payroll jako narzędzie wspierające biznes

    12:45 - 13:30

    Jak rozwijać firmę wraz z ekosystemem mobilnym?

    • Czym jest ekosystem i jakie korzyści generuje
    • Mobilność w efektywnym zarządzaniu firmą i jako standard nowoczesnej pracy
    • Holistyczne podejście do przepływu informacji

    13:30 - 14:00

    Nad czym obecnie pracujemy, czyli co nowego w kolejnych wersjach XPRIMER

    Po zakończeniu konferencji nasi eksperci pozostaną online do Państwa dyspozycji, by odpowiedzieć na dodatkowe pytania. 

    Ta konferencja jest dla Ciebie, jeżeli:

    Konferencja zaczyna się za:

    dni
    godzin
    minut
    sekund

    Zgłoś swój udział

    18.11.2021

    10:00-14:00

      O wydarzeniu

      W tym roku, podobnie jak poprzednio, zapraszamy do udziału w konferencji online, podczas której przedstawimy najważniejsze nowości i zmiany w XPRIMER.

      To spotkanie jest odpowiedzią na liczne zapytania Klientów odnośnie nowych funkcjonalności i nowych modułów naszego sytemu XPRIMER. Zawsze celem eq systemu była i jest optymalizacja kompleksowego zarządzania, dlatego wprowadzone rozwiązania dotyczą zarówno obszaru produkcji, HR, jak i szeroko rozumianych procesów biznesowych.

      A ponieważ jesteśmy firmą, która stawia na dialog i szeroką perspektywę, zapewnimy to również w czasie wystąpień. Każdy temat będzie prezentowany przez dwie osoby: eksperta analizującego rozwiązania pod kątem potrzeb klienta oraz specjalisty, który przedstawia możliwości funkcjonalne. Dzięki temu nasza konferencja połączy „co” z „jak”. W czasie wydarzenia będzie możliwość rozmowy z naszymi prelegentami.

      Szczegółowa agenda powyżej.

      Dane kontaktowe

      eq system sp. z o.o.
      ul. św. Antoniego 50
      41-303 Dąbrowa Górnicza

      +48 324207420
      kontakt@eqsystem.pl

       

      Michał Lach

      Od 2018 roku prezes eq system. Dla zespołu jest po prostu Michałem, nie prezesem. Jego znakiem firmowym jest umiejętność łączenia holistycznego podejścia do proponowanych klientom rozwiązań z dostrzeganiem wagi detali. Zdecydowanie woli formę dokonaną: nie mówi jak „informatyzować”, ale „zinformatyzować”. Do nowych rozwiązań podchodzi z niezmienną od lat pasją i zaangażowaniem.

      Michał Żelichowski

      Ekspert eq system, doradca zarządu, odpowiedzialny m.in. za zarządzanie produkcją, prognozowanie popytu oraz zarządzanie zasobami ludzkimi. W podejściu do procesów biznesowych stawia przede wszystkim na cele, które organizacja chce osiągnąć. Autor podcastów „Produkcja w roli głównej”.

      Janusz Latacz

      Członek zarządu w eq system technology i ekspert w zakresie optymalizacji procesów biznesowych. Specjalizuje się w budowaniu dopasowanych do potrzeb klienta koncepcji rozwiązań informatycznych integrujących procesy handlowe, przygotowania produkcji, zarządzania projektami i compliance. 

      Przemysław Neumann

      Absolwent Politechniki Śląskiej, w eq system od 2003. Jako Product Owner odpowiada za zarządzanie rozwojem oprogramowania BPM, w szczególności jego rozwój, projektowanie nowych funkcjonalności biznesowych, analizę potrzeb użytkownika oraz zarządzanie wymaganiami.

      Dariusz Kacperczyk

      Doradca zarządu eq system, ekspert w zakresie rozwiązań IT w zarządzaniu procesami produkcyjnymi. Specjalizuje się w budowaniu koncepcji sterowania produkcją, usprawnianiem zachodzących w niej procesów logistyki oraz kreowaniem nowych rozwiązań optymalizacyjnych.

      Mateusz Bireta

      Absolwent Zarządzania i Inżynierii Produkcji w SGGW w Warszawie. Zawodowo, od samego początku, związany z planowaniem i harmonogramowaniem produkcji. W eq system jako product manager doradza jak usprawniać procesy produkcyjne przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi informatycznych.

      Błażej Migoń

      Od niemal 20 lat wspiera organizacje w kreowaniu procesów biznesowych w obszarze HR. Współpracował zarówno z firmami, które zaczynały tworzenie strategii procesów personalnych, jak i z dużymi korporacjami, które poszukiwały partnera do ich realizacji. Obecnie w eq system pełni rolę eksperta, który buduje wizje rozwiązania digitalizacji HR dla kluczowych klientów.

      Michał Giemza

      Absolwent Politechniki Krakowskiej, w eq system od 2008 roku, gdzie odpowiada przede wszystkim za rozwój i zarządzanie modułem Payroll. Ściśle współpracuje z klientami, maksymalizując wartości biznesowe wdrażanych rozwiązań. Trener wewnętrzny dla konsultantów kadrowo-płacowych.

      Krzysztof Orlicz

      Krzysztof Orlicz

      Od 2010 roku związany z eq system, gdzie obecnie jako członek zarządu odpowiada za badania i rozwój. Propagator podejścia agile i rozwiązań innowacyjnych. Analizujący trendy i je wyprzedzający. Zaangażowany w wykorzystanie mechanizmów uczenia maszynowego oraz AI w zarządzanie procesami produkcyjnymi i HR.   #InnovateorDie

      Artur Głodek

      Ekspert w dziale analiz biznesowych eq system. Procesy produkcyjne zna od podszewki. Ceniony przez klientów za umiejętność głębokiej analizy procesów i klaryfikacji celów biznesowych. Chętnie dzieli się wiedzą podczas konferencji i webinarów, traktując je zawsze jako okazję do dialogu i wymiany doświadczeń.

      INFORMACJA DOTYCZĄCA PLIKÓW COOKIES

      Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Czytaj więcej Polityka prywatności