Dlaczego warto?

Dlaczego warto?

Mamy wielką przyjemność zaprosić Państwa na kolejną edycję konferencji poświęconej nowym funkcjonalnościom i usprawnieniom, jakie wprowadziliśmy w nowej wersji platformy XPRIMER. Podczas wydarzenia zaprezentujemy także kierunki dalszego rozwoju naszego rozwiązania. 

Na konferencję zapraszamy zarówno przedstawicieli zarządu, jak i kadrę menadżerską odpowiedzialną za obszar produkcji, HR oraz infrastruktury IT.

Poprzednie dwie edycje konferencji pokazały, że formuła online, połączona z możliwością natychmiastowej komunikacji na czacie doskonale się sprawdziła i jest wygodna dla naszych Klientów. 

W czasie wystąpień przedstawimy rozwiązania wprowadzone w XPRIMER 5.2 i pokażemy, jak wspomagają one zarządzanie przedsiębiorstwem w dynamicznie zmieniających się warunkach otoczenia rynkowego. Serdecznie zapraszamy do rejestracji – formularz do zapisów poniżej. 

Poruszane tematy:

startup_512px

Nowe moduły wspomagające zarządzanie produkcją, w tym zarządzanie technologiami i narzędziownią

laptop

Znaczenie IoT oraz rozwiązań mobilnych w usprawnianiu procesów produkcyjnych

financial report

Efektywne planowanie obsady
z wykorzystaniem zaawansowanych algorytmów planujących grafiki

like

Kompleksowość platformy
XPRIMER - case study klienta

workgroup

Wykorzystanie narzędzi IT
w budowaniu pozytywnego Employee Experience oraz wsparciu procesów rekrutacyjnych

employee statistic

Analityka HR oparta
na wiarygodnych danych

balance

Zmiany prawne związane
z obowiązkami pracodawcy
w 2023 r.

insurance

Usprawnienia XPRIMER
w zakresie bezpieczeństwa
i ergonomii

rocket

Projekty i plany związane
z realizacją strategii rozwoju platformy XPRIMER

Zarejestruj się na konferencję

    Program wydarzenia:

    09:00 - 09:10

    Otwarcie konferencji

    09:10 - 09:30

    Poprawa organizacji pracy i skuteczności wykorzystania zasobów, czyli dlaczego warto wdrożyć zarządzanie narzędziownią?

    • Ujednolicenie i usystematyzowanie procesu wydawania oprzyrządowania, jego regeneracji i legalizacji
    • Bieżące monitorowanie stanu zużycia narzędzi
    • Synchronizacja danych pomiędzy narzędziownią a systemem planistycznym i ewidencyjnym

    09:30 - 09:50

    Dane nowym zasobem strategicznym, czyli możliwości, które daje IoT

    • Rodzaje danych zbieranych z maszyn oraz sposoby ich pozyskiwania
    • Wykorzystane standardy pozyskiwania danych procesowych w XPRIMER
    • Zastosowanie danych z XPRIMER.IoT w kompleksowym zarządzaniu produkcją

    09:50 - 10:05

    Jak zarządzanie technologiami wpływa na dostosowanie się przedsiębiorstwa do zmiennego rynku?

    • Wykorzystanie alternatywnych technologii, zasobów, marszrut, zamienników produktowych
    • Precyzyjne projektowanie kosztów produkcji
    • Integracja danych pomiędzy XPRIMER.TCW a innymi systemami do zarządzania produkcją

    10:05 - 10:25

    Mobilna fabryka, czyli MES, CMMS i narzędziownia w smartfonie

    • Lean Management z perspektywy hali produkcyjnej
    • Wykorzystanie rozwiązań mobilnych w eliminowaniu marnotrawstwa 
    • Przykłady zastosowania rozwiązań mobilnych w różnych branżach

    10:25 - 10:45

    Co powinno być punktem wyjścia w dobrym planowaniu – personel czy zlecenia produkcyjne?

    • Czynniki brane pod uwagę przy planowaniu produkcji i planowaniu personelu
    • Obsada na produkcji zasobem strategicznym
    • Planowanie obsady z wykorzystaniem modułu XPRIMER.WFA

    10:45 - 10:55

    Przerwa

    10:55- 11:10

    Security First – bezpieczeństwo w XPRIMER

    • Bezpieczeństwo informacji, privacy by design
    • Sposoby uwierzytelniania użytkowników w XPRIMER
    • Konfiguracja i techniczne zabezpieczenia systemu

    11:10 - 11:25

    User First – ergonomia w XPRIMER

    • Priorytety przy projektowaniu doświadczeń użytkownika w platformie XPRIMER
    • Wprowadzone usprawnienia w wersji przeglądarkowej i mobilnej 
    • Wielojęzyczność platformy XPRIMER

    11:25 - 11:45

    Transformacja cyfrowa w firmie Formaster

    Jak eq system stał się strategicznym partnerem w rozwoju

    12:00 - 12:10

    Przerwa

    12:10 - 12:40

    Odpowiedź XPRIMER na zmieniające się otoczenie prawno-podatkowe

    • Przegląd obowiązujących i nadchodzących zmian w prawie pracy 
    • Wellbeing pracownika vs nowe obowiązki pracodawcy 
    • Możliwości XPRIMER w zakresie szybkiej adaptacji do wprowadzanych przepisów

    12:40 - 13:00

    Zarządzanie efektywnością wynagrodzeń

    • Idea zarządzania efektywnością oraz związek pomiędzy wydajnością pracy a wynagrodzeniem
    • Ocena pracownicza a ocena wyników pracy
    • Premiowanie oparte o obiektywne kryteria

    13:00 - 13:20

    Wykorzystanie zaawansowanych algorytmów planujących grafiki pracy w XPRIMER

    • Wsparcie liderów w organizacji pracy zespołu
    • Planowanie dopasowane do potrzeb zarówno organizacji, jak i pracownika
    • Możliwość symulacji i wyboru najlepszej strategii planowania w zależności od celów organizacji

    13:20 - 13:40

    Jak podnieść komfort pracy Twojego zespołu dzięki nowym możliwościom XPRIMER w zakresie samoobsługi?

    • Jeden system dopasowany do wielopokoleniowości w organizacji
    • Samoobsługa pracownicza elementem budującym Employee Experience
    • Przykłady wykorzystania samoobsługi pracowniczej

    13:40 - 14:00

    Kiedy kończy się rekrutacja i można ogłosić jej sukces?

    • Biznes jako główne źródło wiedzy o procesach rekrutacyjnych
    • Różne spojrzenia na definicję sukcesu rekrutacji
    • Plany związane z rozwojem funkcjonalności rekrutacyjnych

    Dowiedz się więcej o oferowanych rozwiązaniach w obszarze:

    Dane kontaktowe

    eq system sp. z o.o.
    ul. św. Antoniego 50
    41-303 Dąbrowa Górnicza

    +48 324207420
    kontakt@eqsystem.pl

     

    Michał Lach

    Od 2018 roku prezes eq system. Dla zespołu jest po prostu Michałem, nie prezesem. Jego znakiem firmowym jest umiejętność łączenia holistycznego podejścia do proponowanych klientom rozwiązań z dostrzeganiem wagi detali. Zdecydowanie woli formę dokonaną: nie mówi jak „informatyzować”, ale „zinformatyzować”. Do nowych rozwiązań podchodzi z niezmienną od lat pasją i zaangażowaniem.

    Anna Wąs - Chorązka

    Od początku drogi zawodowej związana z grupą eq, gdzie zdobywała doświadczenie zawodowe zarówno w zakresie wprowadzania systemów zarządzania przedsiębiorstwem, systemów HR w obszarze planowania czasu pracy, czy systemów usprawniających zarządzanie produkcją. Od 2022 kieruje również zespołem prospectingu eq system w zakresie rozwiązań dla produkcji.

    Paweł Sołtysik

    Dyrektor sprzedaży. Doświadczony, skuteczny manager rozwoju opartego na sprzedaży oraz nowych projektach inwestycyjnych. W eq system odpowiedzialny za rozbudowę portfolio użytkowników XPRIMER i pozyskiwanie nowych projektów. W biznesie wysokotechnologicznym i IT od kilkunastu lat zaangażowany w procesy rozwojowe firm.

    Artur Głodek

    Ekspert w dziale analiz biznesowych eq system. Procesy produkcyjne zna od podszewki. Ceniony przez klientów za umiejętność głębokiej analizy procesów i klaryfikacji celów biznesowych. Chętnie dzieli się wiedzą podczas konferencji i webinarów, traktując je zawsze jako okazję do dialogu i wymiany doświadczeń.

    Łukasz Widera

    Ekspert ds hardware i IoT w dziale analiz eq system. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w obszarze automatyki przemysłowej swobodnie porusza się w tematach integracji systemów IT z układami sterowania maszyn. Wspiera naszych klientów w zakresie architektury rozwiązań oraz doboru niezbędnego sprzętu.

    Dariusz Kacperczyk

    Doradca zarządu eq system, ekspert w zakresie rozwiązań IT w zarządzaniu procesami produkcyjnymi. Specjalizuje się w budowaniu koncepcji sterowania produkcją, usprawnianiem zachodzących w niej procesów logistyki oraz kreowaniem nowych rozwiązań optymalizacyjnych.

    Michał Żelichowski

    Ekspert eq system, doradca zarządu, odpowiedzialny m.in. za zarządzanie produkcją, prognozowanie popytu oraz zarządzanie zasobami ludzkimi. W podejściu do procesów biznesowych stawia przede wszystkim na cele, które organizacja chce osiągnąć. Autor podcastów „Produkcja w roli głównej”.

    Tomasz Jeleń

    Ekspert eq system w zakresie planowania, ewidencji i rozliczania czasu pracy oraz samoobsługi pracowniczej. Od niemal 20 lat wspiera klientów eq system w zakresie analiz i budowania koncepcji wdrożeń systemów informatycznych w obszarze HR. Kierownik i audytor wielu projektów wdrożeniowych, a także osoba opiniująca rozwiązania funkcjonalne implementowane w naszym autorskim rozwiązaniu XPRIMER.

    Janusz Latacz

    Członek zarządu w eq system technology i ekspert w zakresie optymalizacji procesów biznesowych. Specjalizuje się w budowaniu dopasowanych do potrzeb klienta koncepcji rozwiązań informatycznych integrujących procesy handlowe, przygotowania produkcji, zarządzania projektami i compliance. 

    Dorota Ciesielczyk

    Ekspert eq system w dziale analiz biznesowych. Od ponad czternastu lat wspiera Dział Wdrożeń w zakresie zarzadzania relacjami z Klientem oraz odpowiada za organizację przepływu procesów biznesowych. Doskonale odnajduje się zarówno w projektach złożonych, wymagających zarządzania zespołami wielofunkcjonalnymi, jak projektach mniej skomplikowanych, do których podchodzi z takim samym zaangażowaniem.

    Łukasz Słupek

    Kierownik działu IT w Formaster Group posiadający wieloletnie doświadczenie w obszarze systemów klasy ERP, MES i WMS. Odpowiada za rozwój w obszarze digitalizacji procesów i systemów wspierających wszystkie obszary działania organizacji. Doradza zarządowi przy transformacji cyfrowej przedsiębiorstwa.

    Tomasz Babiarz

    Ekspert eq system w dziale analiz biznesowych, posiada dziesięcioletnie doświadczenie w obszarze planowania, harmonogramowania i ewidencji produkcji. Pomaga budować całościową wizję i koncepcję rozwiązań u naszych klientów oraz nadzoruje spójność jej realizacji. Wspiera merytorycznie zespół wdrożeniowy i handlowy. Przekłada potrzeby klientów na konkretne rozwiązania procesowe i systemowe.

    Krzysztof Orlicz

    Od 2010 roku związany z eq system, gdzie obecnie jako członek zarządu odpowiada za badania i rozwój. Propagator podejścia agile i rozwiązań innowacyjnych. Analizujący trendy i je wyprzedzający. Zaangażowany w wykorzystanie mechanizmów uczenia maszynowego oraz AI w zarządzanie procesami produkcyjnymi i HR.   #InnovateorDie

    Angelika Kurant-Barańska

    Radca prawna, compliance officer w eq system. W swojej codziennej pracy mierzy się z licznymi zmianami przepisów prawa dostosowując je do potrzeb spółki oraz klientów.  Przygotowuje drafty umów i prowadzi negocjacje. W kontaktach z współpracownikami i klientami pozostaje otwarta na wszelkie sugestie, a celem jej pracy jest osiągniecie kompromisu.

    Michał Giemza

    Analityk specjalizujący się w procesach HR. W eq system od 2008 roku, gdzie odpowiada przede wszystkim za rozwój i zarządzanie modułem Payroll. Ściśle współpracuje z klientami, maksymalizując wartości biznesowe wdrażanych rozwiązań. Trener wewnętrzny dla konsultantów kadrowo-płacowych.

    dr Piotr Sedlak

    Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie zarządzania. Absolwent studiów podyplomowych: Zarządzanie Projektem Badawczym (UEK), Badania Społeczne i Marketingowe (WSE Kraków) oraz Praktyczna Psychologia Społeczna (SWPS Warszawa). Ukończył również program Transforming HR with Data Science prowadzony przez Cambridge University.

    Od 16 lat związany z firmą Sedlak & Sedlak, gdzie pracuje jako kierownik projektów. Zajmuje się głównie analityką obszaru HR, badaniem opinii i satysfakcji pracowników oraz projektowaniem zmian w podejściu do zarządzania ludźmi. Równocześnie od 14 lat pracownik naukowy Katedry Zarządzania Międzynarodowego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, gdzie prowadzi badania dot. problemów organizacji pracy oraz motywacji. Autor wielu publikacji naukowych. Certyfikowany Project Manager (IPMA, IPMA R&D, PRINCE2, Agile PM, Change Management). Członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii oraz World at Work, wykładowca na programach MBA. Znajomość wielu koncepcji i metodyk zarządzania (m.in. Lean Management, zarządzanie projektami czy łańcuchem dostaw) sprawia, iż potrafi spojrzeć na organizację i jej problemy w sposób systemowy.

    Ewelina Szczepańska

    Key Account wyspecjalizowana w pozyskiwaniu wdrożeń XPRIMERA w obszarze HR. Zadaje pytania i słucha odpowiedzi, bo jej zdaniem dobra komunikacja to klucz do sukcesu. Wierzy, że relacje biznesowe to przede wszystkim relacje human-to-human. Łączy wyczucie potrzeb klienta i intuicję biznesową z inżynierską precyzją, dociekliwością i techniczną znajomością produktu.

    Błażej Migoń

    Od ponad 20 lat wspiera organizacje w kreowaniu procesów biznesowych w obszarze HR. Współpracował zarówno z firmami, które zaczynały tworzenie strategii procesów personalnych, jak i z dużymi korporacjami, które poszukiwały partnera do ich realizacji. Obecnie w eq system pełni rolę eksperta, który buduje wizje rozwiązania digitalizacji HR dla kluczowych klientów.

    Łukasz Zaborowski

    „HR-owiec” z powołania i zamiłowania. Potrafi udowodnić, że pracownik nie jest zasobem i pokazać, ile zyskują przedsiębiorstwa odrzucając taką perspektywę. Doradza firmom i organizacjom m.in. w porządkowaniu procesów HR oraz w budowaniu strategii personalnych tak, by HR uczynić zwinnym. Doświadczony kierownik projektów HR-owych oraz IT z ponad 20-letnim stażem. Dyplomowany psycholog organizacji i certyfikowany doradca zawodowy.

    dr Kazimierz Sedlak

    Twórca najstarszej polskiej firmy HR – Sedlak & Sedlak (1990 rok), wydawca pierwszego polskiego raportu płacowego (1993 rok), twórca pięciu portali internetowych (wynagrodzenia.pl, rynekpracy.pl, badaniaHR.pl, wskaznikiHR.pl, raportyplacowe.pl), autor ponad 100 publikacji. Redaktor 12 książek, w tym: „Zarządzanie efektywnością wynagrodzeń”, „Łączne korzyści z pracy. Polski model Total Rewards”, „Jak skutecznie wynagradzać pracowników”, „Tajniki HR – najlepsze praktyki wynagradzania i rekrutacji”, „Jak wynagradzać pracowników sprzedaży”, „Poradnik motywowania”. Organizator 19 konferencji na temat wynagradzania (w tym Krakowskiego Forum Wynagrodzeń w latach 2006-2023). Autor polskiej wersji kwestionariusza do badania satysfakcji z wynagrodzenia, twórca polskiej koncepcji łącznych korzyści z pracy. Członek Society for Human Resource Management oraz WorldatWork-Total Rewards Association. Oprócz tego miłośnik fizyki kwantowej, wielbiciel Szymborskiej, Tokarczuk i niestrudzony poszukiwacz straconego czasu.

    INFORMACJA DOTYCZĄCA PLIKÓW COOKIES

    Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Czytaj więcej Polityka prywatności