XPRIMER 4.0 – nowe funkcjonalności platformy HR, jak wykorzystać ich potencjał?

Prowadzący
Prowadzący

Tomasz Jeleń

ekspert

Absolwent Wydziału Techniki Uniwersytetu Śląskiego. Od 24 lat związany z systemami informatycznymi dla HR. Współpracę z firmą eq system rozpoczął w 2003 roku. Pełnił w niej funkcje konsultanta ds. wdrożeń, kierownika projektu, menadżera produktu XPRIMER® w części dotyczącej funkcjonalności dla HR.

Obecnie – ekspert w zakresie wykorzystania systemów informatycznych do planowania, ewidencji i rozliczania czasu pracy. Podczas wieloletniej pracy zawodowej zdobył doświadczenie, które aktualnie wykorzystuje w doskonaleniu procesów biznesowych u klientów. Uczestniczył w setkach rozmów o problemach i potrzebach klientów, tworząc na ich podstawie koncepcje dedykowanych rozwiązań.

Webinarium skierowane jest do osób, które chcą poznać nowe usprawnienia oraz funkcjonalności platformy komunikacyjnej HR.

Podczas webinarium dowiesz się:

  • Jak usprawnić bieżącą pracę wykorzystując mechanizmy pulpitów użytkowników?
  • Jak usprawnić bieżącą pracę wykorzystując nowe elementy grafików czasu pracy?
  • Jak przyspieszyć planowanie czasu pracy pracowników posługując się nowym narzędziem automatycznego planowania?
  • Jakie funkcje posiada nowy moduł RCP?
  • Jakie funkcje posiada nowy moduł BHP?
  • Jak wspomagać tworzenie bazy kandydatów do pracy posługując się nowym narzędziem formularza rekrutacyjnego?
  • Jak wykorzystać nowe narzędzie ankiet anonimowych?

 

 

Dlaczego warto?

  • Poznasz nowe możliwości systemu XPRIMER i ocenisz ich przydatność w swojej pracy
  • Dowiesz się, jak zwiększyć ergonomię pracy w systemie XPRIMER oraz jak wykorzystać potencjał wprowadzonych usprawnień
  • Podczas spotkania będziesz mógł zadawać pytania – ze swojej strony obiecujemy, że nie pozwolimy, żeby zostały bez odpowiedzi.

Nasi eksperci są do Twojej dyspozycji

Zdefiniuj swoje potrzeby - my zajmiemy się resztą.