22.07.2021 godz. 10:00 - 11:00

Employee Experience wspierane przez platformę WFM

Szukasz rozwiązań jak zbudować zaangażowany i zadowolony zespół? Potrzebujesz wskazówek, jak technologia wspiera dialog pomiędzy firmą a pracownikiem?

Zapisz się na webinar!

Zapraszamy na spotkanie, podczas którego nasz ekspert przedstawi, w jaki sposób klienci eq system budują pozytywne doświadczenie pracownika wykorzystując platformę xprimer.

Konsekwentnie i właściwie budowany Employee Experience przynosi wymierne efekty: wzrost zaangażowania, poczucia przynależności, produktywności. Jeśli chcesz wiedzieć, jak dopasować praktyki do aktualnych potrzeb firmy i jak inni przeprojektowali procesy – to spotkanie jest dla Ciebie.

Zapraszamy na spotkanie, podczas którego przedstawimy praktyczny aspekt technologii w budowie Employee Experience i etapy wdrożenia platformy xprimer.
 
Zapisz się na webinar już teraz. Liczba miejsc ograniczona!
 

    Formularz rejestracyjny

    Dlaczego warto wziąć udział w wydarzeniu?

    Podczas spotkania otrzymasz*:

    Inspiracje do zmian w Twojej organizacji

    na podstawie zrealizowanego wdrożenia platformy WFM w firmach naszych Klientów. Potrzebujesz argumentów, jak przekonać do tego Zarząd? Zapisz się!

    Praktyczne wskazówki z "pierwszej ręki"

    od osoby zaangażowanej w proces realizacji strategii Employee Experience. Chcesz poznać jak EX realizują inni? Ten webinar jest dla Ciebie!

    Dane i raporty dotyczące rynku HR

    w kontekście Employee Experience. Zależy Ci na najnowszych raportach uznanych firm doradczych? Posłuchaj naszego eksperta!

    Przegląd możliwości platformy WFM

    na przykładzie xprimer.WFM, który został wdrożony z sukcesem w setkach firm. Weź udział w wydarzeniu on-line!

     

    * kawa i herbata we własnym zakresie 😉

    Dla kogo to spotkanie?

    Do udziału w spotkaniu on-line zapraszamy osoby związane z zarządzeniem kapitałem ludzkim, HR Directorów, HR-Business Partnerów, HR-Leaderów, trenerów, rekruterów, head-hunterów, managerów i kierowników działów kadr i płac. Tematyka zainteresuje także managerów wchodzących w skład Zarządów spółek. 

    Prelegent

    Patronat wydarzenia

    HR Business Partner

    Patronat nad naszym wydarzeniem objęło czasopismo "HR Business Partner" - dwumiesięcznik specjalizujący się w tematyce HR, pierwszy magazyn na rynku oparty na metodzie case study. „HR Business Partner“ na konkretnych przykładach pokazuje, jak skutecznie dostosować sprawdzone rozwiązania HR do swoich potrzeb, jak HR może skutecznie wspierać biznes i maksymalizować zysk firmy, jak dostosować politykę personalną do nowych wyzwań rynku pracy. Jest niezbędną lekturą wszystkich profesjonalistów HR, którym zależy na kreowaniu rzeczywistości biznesowej i dostarczaniu efektywnych rozwiązań.

    FAQ

    Jeśli masz wątpliwości lub pytania dotyczące Employee Experience jeszcze przed organizowanym przez nas wydarzeniem? Poniżej najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi związane z budowaniem doświadczenia pracownika w organizacji.

    Na Employee Experience wpływa wiele procesów, przez które przechodzi pracownik w organizacji, począwszy od rekrutacji, poprzez zatrudnienie, zarządzanie rozwojem, po odejście z firmy.  

    Narzędziem, które pomaga właściwie zaplanować i realizować employee journey (podróż pracownika przez firmę) jest platforma xprimer: system nie tylko dla działu HR, ale przede wszystkim wspierający pracowników w ich codziennej pracy.

    Digital Employee Experience to cyfrowe doświadczenia pracowników. Kiedy w firmie wykorzystywanych jest kilkanaście, albo nawet kilkadziesiąt narzędzi informatycznych i systemów do obsługi różnych procesów, wprowadza to niepotrzebny chaos i negatywnie wpływa na doświadczenia pracowników.

    Aby budować pozytywny Digital Employee Experience warto poszukać narzędzi, które są konsolidują na jednej platformie różne procesy: zarówno w zakresie rekrutacji, onboardingu, rozwoju i offboardingu. Właściwe narzędzie IT wspierające Employee Experience powinno nie tylko integrować procesy HR, ale także wewnętrzną komunikację, obieg dokumentów (księgowych, wniosków, raportów), wymiany wiedzy (np. dostęp do materiałów szkoleniowych) czy nawet inne procesy biznesowe (np. wnioskowanie o zapotrzebowania, proces zakupowy, etc.).

    System ten powinien mieć także możliwość integracji z innymi systemami firmy (np. ERP, systemami do planowania produkcji) tak, aby pracownicy mieli do czynienia tylko z jednym interfejsem, który w sposób niewidoczny dla użytkownika pobiera lub wysyła dane do innych systemów informatycznych w firmie.

    Rozwiązaniem, które posiada wszystkie te funkcjonalności jest platforma xprimer – autorski system oferowany przez firmę eq system. Chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak to rozwiązanie pomogło naszym Klientom oraz czy sprawdzi się w Twojej organizacji? Skontaktuj się z nami: info@eqsystem.pl

    Źródłem frustracji jest brak zaspokojenia potrzeby. Jeśli potrzeby pracownika nie są zaspokajane, zaczyna on odczuwać tą negatywną emocję. Przyczyną braku zaspokojenia potrzeb pracownika bardzo często jest niesprawna komunikacja – zarówno skierowana do pracownika, jak wypływająca od niego. Brak przepływu informacji powoduje to, że pojawia się poczucie dezorganizacji, niepokój, rozdrażnienie, złość, mniejsze zaangażowanie i zmotywowanie, co wpływa na zdrowie i poczucie bezpieczeństwa pracownika, a także na jego efektywność w pracy. Raport Agencji H&H z 2019 roku (2019 Report: The impact of Internal Communications on Employee Wellbeing) wskazuje, że osoby, które pozytywnie oceniają komunikację w firmie dwa razy chętniej zostają w firmie.

    Jednym z narzędzi zapewniających właściwą komunikację w firmie jest platforma xprimer. Chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak to rozwiązanie pomogło naszym Klientom oraz czy sprawdzi się w Twojej organizacji? Skontaktuj się z nami: info@eqsystem.pl

    Onboarding jest jednym z procesów, które wpływa na Employee Experience (EX). Proces ten pomaga pracownikowi w szybkim zaaklimatyzowaniu się w nowym miejscu pracy. Podczas onboardingu pracownik zapoznaje się z firmą, procedurami, kulturą organizacyjną i zwyczajami w niej panującymi oraz z jego funkcją w organizacji i zakresem swoich obowiązków. Właściwie przeprowadzony onboarding bardzo wpływa na zarządzanie doświadczeniem pracownika – poczucia bycia częścią zespołu, sensu i celu swojego działania, zwiększenia zaangażowania pracownika. Należy pamiętać, że Employee Experience uwzględnia więcej procesów związanych z obecnością pracownika w firmie – jego rozwój w organizacji oraz odejście z firmy.

    Więcej o Employee Experience opowiemy podczas spotkania 22.07.2021 o godz. 10:00. Zapraszamy do rejestracji na to wydarzenie.

    Podczas pracy zdalnej kluczowym problemem jest zapewnienie właściwej komunikacji z pracownikiem. Z naszego doświadczenia wynika, że pracowników najbardziej frustruje czas stracony na poszukiwanie informacji o osobach kontaktowych w organizacji, które pomogą rozwiązać jego problemy, brak dostępu do dokumentów w formie zdalnej, utrudniony dostęp do danych kadrowych oraz utrudniona komunikacja z przełożonymi lub członkami zespołu. Dodatkowo brak komunikacji boleśnie odczuwają osoby, które zostały zatrudnione w okresie pandemii, których proces onboardingu był utrudniony ze względu na ograniczenia sanitarne.

    Narzędziem, które wspiera budowanie pozytywnego doświadczenia pracownika podczas pracy zdalnej jest platforma xprimer. Dzięki zapewnionemu sprawnemu przepływowi informacji pomiędzy pracownikami i liderami, nie spada efektywność pracy, przy równoczesnym zapewnieniu pozytywnych odczuć pracowników.

    Podczas spotkania  przedstawimy, jak u różnych Klientów poradzono sobie z budowaniem Employee Experience w czasie, gdy z dnia na dzień pracownicy rozpoczęli pracę zdalną. Zapraszamy do zapisów na to wydarzenie.

    Employee Experience pokazuje firmę oczami pracownika (od momentu aplikacji i procesu rekrutacji, aż po zakończenie współpracy z firmą). Natomiast Employer Branding to sposób, w jaki firma postrzegana jest jako potencjalny pracodawca na rynku pracy. Oczywiście oba obszary wzajemnie na siebie wpływają. Pracodawca, budując swój atrakcyjny wizerunek na rynku pracy wpływa na to, jak postrzegają go jego przyszli pracownicy. W firmie o dobrej marce chce pracować więcej dobrych pracowników. Pracownikowi aplikującemu do firmy, której wartości podziela, łatwiej się z nią później identyfikować. Zatem pozytywny Employer Branding wpływa na późniejszy lepszy Employee Experience. Z kolei dobry Employee Experience wpływa także na pozytywny Employer Branding. Pracownicy chętnie dzielą się informacjami o swoich doświadczeniach w pracy. Zadowoleni pracownicy wspomagają budowanie dobrego wizerunku pracodawcy.  

    Więcej o budowaniu Employee Experience opowiemy podczas spotkania 22.07.2021 o godz. 10:00. Zapraszamy do zapisów.

    Nasi Klienci o nas:

    Employee Experience wspierane przez platformę WFM

    22.07.2021 godz.10:00 – 11:00

    Zarejestruj się na wydarzenie już dziś! Do spotkania z ekspertem, który opowie o swoich spostrzeżeniach związanych z wdrożeniem Employee Experience w wielu polskich przedsiębiorstwach zostało tylko:

    dni
    godzin
    minut

    Bezpłatny e-book na temat Workforce Management

    Interesuje Cię temat Workforce Management, a zarządzanie personelem to Twoja codzienność? Mamy coś  dla Ciebie!

    Pobierz bezpłatnego e-booka i dowiedz się:

    – czym jest Workforce Management?

    – dlaczego analiza i strategia to podstawy dobrego zarządzania personelem?

    – co zrobić, by stworzyć efektywną strategię zatrudnienia?

    Pobierz naszego e-booka i przekonaj się, jak zwiększyć efektywność swojej pracy!

    eq system sp. z o.o.

    ul. św. Antoniego 50 41-303 Dąbrowa Górnicza

    tel.+48 32 420 74 20

    info@eqsystem.pl

    INFORMACJA DOTYCZĄCA PLIKÓW COOKIES

    Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Czytaj więcej Polityka prywatności