Wszystkie procesy biznesowe w jednym miejscu

Manufacturing Operations Management

Workforce Management

Wszystkie procesy biznesowe w jednym miejscu

XPRIMER to kompleksowe rozwiązanie, które pozwala na efektywne zarządzanie procesami biznesowymi
w obszarze produkcji i HR.
Składa się z wyspecjalizowanych modułów, co pozwala na indywidualne dostosowanie do aktualnych potrzeb Twojej firmy i możliwości dalszej rozbudowy.

Kliknij na interesujący Cię moduł i dowiedz się więcej:

Podstawowe cechy platformy XPRIMER

Zarządzanie procesami i informacjami z jednego miejsca

Integracja procesów i informacji w jednym narzędziu pomoże Ci zrozumieć pełen kontekst działania Twojej organizacji.

automatyzacja procesów biznesowych w XPRIMER

Zwiększenie efektywności procesów

Zaoszczędź czas pracy swojego zespołu i zapewnij skalowalność biznesu dzięki rozwiązaniom, które będą Cię wydajnie wspierać bez względu na wielkość Twojej organizacji i poziomu skomplikowania procesów. Korzystaj z rozwiązań zweryfikowanych przez największe firmy.

Mobilny dostęp do informacji

XPRIMER umożliwia dostęp online do kluczowych informacji poprzez przeglądarkę internetową, kiosk pracowniczy oraz dedykowaną aplikację mobilną.

Zapewnij sobie i swojemu zespołowi dostęp do najważniejszych danych w dowolnym miejscu i czasie, a decyzje podejmuj wykorzystując smartfon lub tablet.

Bezpieczeństwo przechowywania i gromadzenia danych

Wykorzystując najnowsze technologie oraz zaawansowane zarządzanie uprawnieniami, kontroluj dostęp do konkretnych informacji. Zapewnij również zgodność z RODO.

Sprawna komunikacja wewnętrzna

Podnieś jakość pracy Twojego zespołu, zapewniając sprawną i efektywną komunikację wewnętrzną.

Interfejs portalu może zostać spersonalizowany zgodnie z potrzebami użytkowników oraz organizacji.

Obsługa podmiotów wielofirmowych

Usprawnij proces przepływu informacji i dokumentów między wieloma podmiotami korzystającymi ze wspólnej infrastruktury IT.

Modułowa budowa

Elastyczna budowa pozwala na wykorzystywanie poszczególnych funkcjonalności zgrupowanych w kilkunastu współpracujących ze sobą modułach.

Usprawniaj Twój biznes samodzielnie projektując obieg informacji i przebieg procesów organizacyjnych za pomocą innowacyjnych narzędzi i technologii.

Integracja z innymi systemami informatycznymi

Wykorzystaj integrację z zewnętrznymi systemami (m.in. ERP, SCP, APS, czy BI) oraz MS Office dla zachowania spójności danych oraz usprawnienia procesu ich gromadzenia. 

Chcesz przekonać się, jak XPRIMER może usprawnić działanie Twojej organizacji? 

Poznaj opinie użytkowników XPRIMER

INFORMACJA DOTYCZĄCA PLIKÓW COOKIES

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Czytaj więcej Polityka prywatności