XPRIMER

To kompleksowe rozwiązanie, które pozwala na zarządzanie i doskonalenie większości procesów biznesowych w firmie. Składa się z wyspecjalizowanych modułów, a każdy z nich jest indywidualnie dostosowywany do potrzeb Twojej firmy i stylu pracy poszczególnych osób. Wybierasz z niego tylko te elementy, których potrzebujesz w danym momencie, jeśli w przyszłości będziesz chciał rozszerzyć  jego funkcjonalność – dodasz po prostu kolejne. Stwórz dokładnie taki system, jakiego potrzebujesz.

 

Wybierz moduł i poznaj jego możliwości:

Jakie korzyści możesz osiągnąć?

zarządzanie wszystkimi
procesami biznesowymi
w jednym narzędziu

poprawa bezpieczeństwa
gromadzenia
i przechowywania danych

przyspieszenie
i usprawnienie
komunikacji wewnętrznej

precyzyjne dopasowanie
do aktualnej sytuacji firmy
dzięki możliwości
samodzielnego rozwoju platformy

praca niezależna
od miejsca, urządzenia i czasu
dzięki aplikacji mobilnej

dostosowanie do potrzeb
użytkowników dzięki
możliwościom
personalizacyjnym

zarządzanie wszystkimi
procesami biznesowymi
w jednym narzędziu

poprawa bezpieczeństwa
gromadzenia
i przechowywania danych

przyspieszenie
i usprawnienie
komunikacji wewnętrznej

precyzyjne dopasowanie
do aktualnej sytuacji firmy
dzięki możliwości
samodzielnego rozwoju platformy

praca niezależna
od miejsca, urządzenia i czasu
dzięki aplikacji mobilnej

dostosowanie do potrzeb
użytkowników dzięki
możliwościom
personalizacyjnym

Szerokie możliwości personalizacyjne

Bardzo szybko stworzysz spersonalizowany pulpit systemu, który poprawi komfort Twojej pracy. Wyciągnij na niego najważniejsze dla Ciebie funkcje i informacje metodą przeciągnij-upuść. Dodawaj analizy, wykresy, a nawet przydatne strony internetowe. Sam zdecyduj, jak ma wyglądać Twój XPRIMER.

Personalizacja pulpitu to tylko początek, twórz:

  • raporty,
  • konkretne zakładki,
  • widoki,
  • dokumenty.

Xprimer personalizacja pulpitu

Sprawna komunikacja wewnętrzna

XPRIMER to niezwykle łatwa i szybka komunikacja wewnętrzna z zachowaniem kontekstu, a to wszystko za sprawą:

  • wbudowanej tablicy, na której bardzo szybko poruszysz interesujące Cię kwestie i wskażesz osoby do dyskusji dzięki szybkim skrótom (np. @JanKowalski),
  • rozbudowanej wyszukiwarki, dzięki której w przeciągu kilku sekund znajdziesz informacje, których potrzebujesz – zarówno konkretne dokumenty, jak i foldery czy widoki. Wszystko to, czego aktualnie szukasz.

Mobilny charakter platformy

Zawsze będziesz miał dostęp do najważniejszych danych, a decyzje podejmiesz za pomocą jednego kliknięcia. Nieważne, gdzie jesteś, co robisz i na jakim urządzeniu pracujesz. Wystarczy dostęp do Internetu.

Xprimer bezpieczeństwo danych

Bezpieczeństwo gromadzenia i przechowywania danych

Nie musisz martwić się bezpieczeństwem przechowywania i gromadzenia danych oraz wewnętrzną polityką przekazywania wiedzy. XPRIMER posiada rozbudowane możliwości nadawania uprawnień oraz dostępu do konkretnych informacji. Zapewnia również zgodność z RODO dzięki wbudowanym mechanizmom animizacji danych i dostępu do nich.

Niezależność od wykorzystywanych systemów IT

XPRIMER współpracuje z dowolnymi zewnętrznymi systemami (m.in. ERP, SCP, APS, CMMS czy BI) oraz posiada wbudowane mechanizmy integracji z MS Office w zakresie wymiany danych oraz obsługi szablonów dokumentów. Wszystkie zebrane informacje gromadzi w jednym miejscu. 

ASPROVA APS

Dlaczego eq system?

… bo narzędzia
nie są rozwiązaniem

Najważniejsze jest dla nas rozwiązywanie rzeczywistych problemów i wprowadzanie usprawnień, które mają wpływ na funkcjonowanie całej firmy, a nie tylko jej fragmentu. Liczy się dla nas – jak, a nie tylko czym.

… bo liczy się różnorodność kompetencji

Nasz zespół tworzą osoby o kompetencjach z różnych obszarów. Jednak dopiero połączenie naszego doświadczenia oraz Twojej wiedzy o firmie daje najlepsze efekty.

… bo każda firma
ma inną specyfikę

Nasza współpraca rozpoczyna się od analizy sytuacji wejściowej. Następnie wspólnie stworzymy szczegółową koncepcję usprawnień. Dopiero na samym końcu wybierzemy, dopasujemy i wdrożymy odpowiedni system.

  • 06/06/2018

    XPRIMER napędza efektywność w…

    Nad płynną realizacją procesów produkcyjnych oraz optymalnym zarządzaniem czasem pracy w firmie Plastic Omnium Auto Inergy Poland czuwa platforma komunikacyjna…

    Czytaj więcej
  • 18/12/2017

    Produkt Innowacyjny 2017 –…

    Niezwykle miło jest nam poinformować o tym, że platforma komunikacyjna XPRIMER zdobyła wyróżnienie w konkursie na Produkt Innowacyjny dla Logistyki,…

    Czytaj więcej
  • 02/07/2018

    XPRIMER w ROSTI – od koncepcji do realizacji

    Siłą napędową każdej firmy są ludzie – jednak ich odpowiednie dopasowanie do zajmowanych stanowisk, właściwe wykorzystanie wiedzy oraz optymalne zaplanowanie…

    Czytaj więcej
  • 19/07/2018

    Plastic Omnium – case study

    Zobacz, w jaki sposób wdrożenie systemu XPRIMER wsparło proces zarządzania zasobami ludzkimi w firmie Plastic Omnium.

    Czytaj więcej
  • wkrótce

    Wspieraj rozwój swoich pracowników z XPRIMER

    Webinarium skierowane jest do osób, które chcą poszerzyć swoją wiedzę z zakresu miękkiego HR-u oraz poznać bliżej możliwości platformy komunikacyjnej…

    Czytaj więcej
  • wkrótce

    Planowanie i rozliczanie czasu pracy z XPRIMER

    Webinarium przeznaczone jest dla osób, które szukają sposobu na zwiększenie efektywności swojej pracy w zakresie planowania, ewidencji i rozliczania czasu…

    Czytaj więcej
  • Referencje

    XPRIMER pozwala na bardzo precyzyjne wyliczenie potrzebnej obsady i jej optymalizację, a z drugiej strony odpowiednio wcześnie informuje nas o kończących się szkoleniach czy nieobecności kluczowego pracownika w danym dniu, na konkretnej linii. Daje nam zatem narzędzia do podejmowania działań zapobiegawczych odpowiednio wcześnie. Współpracę ze specjalistami firmy eq system oceniam bardzo wysoko, w szczególności ze względu na ich racjonalne podejście do projektu oraz wieloletnie doświadczenie, które można było dostrzec na każdym etapie prac.

    Artur Grudzień Production Manager, Plastic Omnium
  • Referencje

    System przekonał nas do siebie bardzo intuicyjnym interfejsem i tym, że wymagał od nas mniejszej liczby kliknięć do osiągnięcia założonych celów niż inne systemy, które braliśmy pod uwagę. Bardzo duże znaczenie miały dla nas również opinie innych użytkowników systemu XPRIMER. Na ten moment czujemy, że podjęliśmy bardzo dobrą decyzję biznesową zarówno, co do systemu, jak i partnera biznesowego.

    Ewa Leszczyńska Kierownik ds. Kadr i Płac, ROSTI
  • Referencje

    Dzięki XPRIMER nasze działania z zakresu zarządzania personelem są jeszcze bardziej efektywne. Jego rozbudowana funkcjonalność umożliwia nam między innymi precyzyjne planowanie czasu pracy, zapewniające optymalną dostępność pracowników w kinach. Grafiki tworzone są szybko, podczas ich układania uwzględniane są automatycznie kluczowe dla nas zmienne (w tym dyspozycyjność i kompetencje pracowników, zgodność z kdeksem pracy i regulaminami wewnętrznymi), a wszelkie wymagane dane przekazywane są w pełni elektronicznie. XPRIMER w znacznym stopniu poprawił komfort i efektywność pracy zarówno pracowników w kinach, jak i kadry zarządzającej. Wszystkim, którym zależy na efektywności swoich działań w zakresie kapitałem ludzkim oraz komunikacji wewnętrznej polecamy eq system i platformę XPRIMER.

    Jarosław Borzyński Kierownik ds. personalnych, Multikino S.A.
  • Referencje

    Poszukiwaliśmy programu, który pozwoliłby nam efektywnie zarządzać czasem pracy w wydłużonym okresie rozliczeniowym. Porównując system XPRIMER z innymi programami – szybko zauważyliśmy, że zawiera on wiele dodatkowych funkcjonalności jak m.in. elektroniczny obieg dokumentów, dostęp dla pracowników do podstawowych danych związanych z ich zatrudnieniem, moduł do zarządzania ocenami okresowymi i wiele innych, które pomogą nam wesprzeć nasze procesy. Ponadto XPRIMER okazał się kompatybilny z innymi systemami wykorzystywanymi w naszym zakładzie, m.in. programem kadrowo-płacowym Enova. Dlatego też zdecydowaliśmy się na zakup i wdrożenie ww. systemu.

    Anna Soroczyńska HR Manager Central Europe, Brenderup Sp. z o.o.

Zaufali nam

  • strauss caffe logo huf logo
    harper hygienics logo Joanna kosmetyki logo
    modelart logo
  • Kazimieruk logo sokpol logo
    profim logo
    metrix metal logo stellapack logo
  • sopp logo abra meble logo
    bitner logo gaweł logo
    Kuehne Nagel logo lynka logo
  • brenderup logo elpar logo
    elhand logo kuźnia sułkowice logo
    gotec logo

Nasi eksperci są do Twojej dyspozycji

Zdefiniuj swoje potrzeby - my zajmiemy się resztą.