XPRIMER.HCM

XPRIMER HCM jest systemem wspierającym i doskonalącym procesy związane z zarządzaniem kapitałem ludzkim (m.in. rekrutacją, szkoleniami, rozwojem pracowników, ocenami pracowniczymi oraz działaniami motywacyjnymi). Z jego pomocą w pełni wykorzystasz potencjał swojego zespołu, zarówno aktualnego, jak i przyszłego.

dbaj o rozwój pracowników
wykrywaj luki kompetencyjne
zautomatyzuj proces zbierania i analizy danych

Jakie korzyści możesz osiągnąć?

skrócenie czasu
procesu rekrutacji o 56%

usprawnienie procesu
onboardingu
nowych pracowników

podniesienie
efektywności i jakości
ocen pracowniczych

usprawnienie procesu
komunikacji z pracownikami

redukcja kosztów
administracyjnych
o ponad 37%

skrócenie czasu
procesu rekrutacji o 56%

usprawnienie procesu
onboardingu
nowych pracowników

podniesienie
efektywności i jakości
ocen pracowniczych

usprawnienie procesu
komunikacji z pracownikami

redukcja kosztów
administracyjnych
o ponad 37%

Zarządzanie kompetencjami – dopasuj pracowników do stanowisk

Stworzysz macierze kompetencji i określisz jasną ścieżkę kariery poszczególnych pracowników. W systemie XPRIMER.HCM:

  • Zidentyfikujesz kompetencje, które są wartościowe dla Twojej firmy.
  • Dopasujesz pracownika do zajmowanego stanowiska oraz zaplanujesz jego ścieżkę kariery.
  • Porównasz posiadane i oczekiwane kompetencje poszczególnych pracowników.
  • Zaplanujesz odpowiednie działania dla wykrytych luk kompetencyjnych.
  • Zautomatyzujesz cały proces.

Szkolenia i rozwój – wykorzystuj potencjał swojego zespołu

Zaplanujesz rozwój swoich pracowników – ustalisz plan roczny szkoleń oraz ich budżet. Wnioskuj o szkolenia ręcznie lub zautomatyzuj cały proces. Pozwól pracownikom zgłaszać indywidualne zapotrzebowania w tym temacie. Szkolenia możesz powiązać ze ścieżką kariery oraz kompletacjami i stanowiskami.

Rekrutacja i planowanie zatrudnienia

W platformie do zarządzania procesem rekrutacji XPRIMER.HCM  precyzyjnie odzwierciedlisz strukturę organizacyjną firmy. Dzięki temu bardzo szybko określisz:

  • Kogo szukasz?
  • Jakie kompetencje przydadzą się Twojej organizacji?
  • Ile jest miejsc w obrębie danego stanowiska?
  • Jakie są braki kadrowe?
  • Ilu pracowników tymczasowych potrzebujesz i na kiedy?
  • Jak wygląda ranking kandydatów na konkretne stanowiska?

Zbieraj dane, porównuj CV kandydatów i kontaktuj się z nimi bezpośrednio przez system. XPRIMER.HCM integruje się również z dowolnymi portalami rekrutacyjnymi.

Oceny pracownicze – buduj ankiety dopasowane do kultury organizacyjnej

Buduj ankiety bez żadnych ograniczeń i analizuj ich wyniki. Porównuj samoocenę pracowników z oceną wystawioną przez przełożonych. Wyłaniaj liderów i motywuj tych, którzy tego potrzebują. Zaplanuj proces ocen pracowniczych, w taki sposób, aby wynikały z niego wnioski do ciągłego doskonalenia organizacji. Badaj satysfakcję pracowników, pytaj ich o opinię w dowolnym zakresie (anonimowo lub nie).

Sprawna komunikacja dzięki portalowi pracowniczemu

Portal pracowniczy to przede wszystkim komfort dla pracowników i mniej czasu poświęcanego na prace administracyjne przez dział HR. Pracownik ma wgląd do:

  • swoich danych,
  • aktualnego grafiku,
  • dostępnego wymiaru urlopu,
  • wysokości wynagrodzenia
  • procesu akceptacji zgłaszanych wniosków (urlopowych, o pracę w nadgodzinach).

W portal tego rozwiązania HCM wbudowana jest tablica ogłoszeń oraz wewnętrzny komunikator. Od teraz każda prowadzona dyskusja będzie miała kontekst, nawet jeśli ktoś dołączy do niej później niż inni. XPRIMER.HCM umożliwia dostęp do kluczowych informacji również poprzez – przeglądarkę internetową, aplikację mobilną oraz kiosk pracowniczy.

DCIx

Dlaczego eq system?

… bo narzędzia
nie są rozwiązaniem

Najważniejsze jest dla nas rozwiązywanie rzeczywistych problemów i wprowadzanie usprawnień, które mają wpływ na funkcjonowanie całej firmy, a nie tylko jej fragmentu. Liczy się dla nas – jak, a nie tylko czym.

… bo liczy się różnorodność kompetencji

Nasz zespół tworzą osoby o kompetencjach z różnych obszarów. Jednak dopiero połączenie naszego doświadczenia oraz Twojej wiedzy o firmie daje najlepsze efekty.

… bo każda firma
ma inną specyfikę

Nasza współpraca rozpoczyna się od analizy sytuacji wejściowej. Następnie wspólnie stworzymy szczegółową koncepcję usprawnień. Dopiero na samym końcu wybierzemy, dopasujemy i wdrożymy odpowiedni system.

  • 02/07/2018

    XPRIMER w ROSTI – od koncepcji do realizacji

    Siłą napędową każdej firmy są ludzie – jednak ich odpowiednie dopasowanie do zajmowanych stanowisk, właściwe wykorzystanie wiedzy oraz optymalne zaplanowanie…

    Czytaj więcej
  • 18/12/2017

    Produkt Innowacyjny 2017 –…

    Niezwykle miło jest nam poinformować o tym, że platforma komunikacyjna XPRIMER zdobyła wyróżnienie w konkursie na Produkt Innowacyjny dla Logistyki,…

    Czytaj więcej
  • 06/06/2018

    XPRIMER napędza efektywność w…

    Nad płynną realizacją procesów produkcyjnych oraz optymalnym zarządzaniem czasem pracy w firmie Plastic Omnium Auto Inergy Poland czuwa platforma komunikacyjna…

    Czytaj więcej
  • 13/03/2018

    Kolejna Gazela Biznesu dla eq system

    Gazela Biznesu jest jedną z tych nagród, które cieszą nas najbardziej, między innymi dlatego, że nie jest łatwo ją zdobyć.…

    Czytaj więcej
  • 19/07/2018

    Plastic Omnium – case study

    Zobacz, w jaki sposób wdrożenie systemu XPRIMER wsparło proces zarządzania zasobami ludzkimi w firmie Plastic Omnium.

    Czytaj więcej
  • 19/07/2018

    Model-Art – case study

    Implementacja i dokładne dostosowanie zarekomendowanych przez nas narzędzi przyniosła firmie Model-Art liczne korzyści, przede wszystkim poprawę terminowości realizacji zleceń.

    Czytaj więcej
  • 19/07/2018

    Laboratorium Kosmetyczne Joanna – case study

    Jaka transformacja dokonała się w Laboratorium Kosmetycznym Joanna za sprawą wdrożenia systemu Asprova APS? Przeczytaj case study już teraz!

    Czytaj więcej
  • wkrótce

    Planowanie i rozliczanie czasu pracy z XPRIMER

    Webinarium przeznaczone jest dla osób, które szukają sposobu na zwiększenie efektywności swojej pracy w zakresie planowania, ewidencji i rozliczania czasu…

    Czytaj więcej
  • wkrótce

    Wspieraj rozwój swoich pracowników z XPRIMER

    Webinarium skierowane jest do osób, które chcą poszerzyć swoją wiedzę z zakresu miękkiego HR-u oraz poznać bliżej możliwości platformy komunikacyjnej…

    Czytaj więcej
  • Referencje

    Współpracę ze specjalistami eq system oceniam bardzo wysoko – zespół bardzo profesjonalny, z szeroką wiedzą i znajomością szczegółów (wyzwań oraz ograniczeń) naszej branży. Osoby, z którymi współpracowaliśmy zawsze chętnie wysłuchiwały naszych sugestii i odpowiadały na liczne pytania. W szczególności doceniam firmę eq system za „szczerość podejścia”– jeśli uważają, że jakaś funkcjonalność nie jest potrzebna, po prostu ją odradzają. eq system polecam wszystkim, którzy szukają wiarygodnego i uczciwego partnera biznesowego.

    Michał Piotrowski IT Director, Kuehne + Nagel
  • Referencje

    Specjaliści eq system są osobami z wieloletnim doświadczeniem, co można było odczuć na każdym etapie prowadzonego projektu. Ich szerokie kompetencje pozwoliły na precyzyjne określenie indywidualnych wymagań naszej organizacji oraz skuteczne wdrożenie odpowiadającego im rozwiązania.

    Jarosław Borzyński Kierownik ds. personalnych, Multikino S.A.
  • Referencje

    Dotychczasową współpracę ze specjalistami eq system oceniam bardzo dobrze. Poziom kompetencji osób, z którymi współpracujemy jest imponujący, tak samo jak ich podejście, zarówno do samego projektu, jak i naszych specjalistów. Realizacja tego projektu opiera się na ścisłej współpracy pomiędzy naszymi firmami, co bardzo mnie cieszy. Po zakończeniu projektu analitycznego dogrywaliśmy jeszcze wszystkie szczegóły koncepcji – specjaliści eq system po raz kolejny upewnili nas, że podjęliśmy dobrą decyzję biznesową, decydując się na współpracę właśnie z nimi.

    Anna Grupińska- Miężał Pełnomocnik Zarządu GELG Sp. z o.o.
  • Referencje

    Chcę zacząć od tego, że już podczas samego audytu specjaliści eq system rozwiązali nasze problemy, z którymi nie mogliśmy sobie poradzić od kilku lat – nie dlatego, że nie mieliśmy odpowiedniej wiedzy, ale dlatego, że brakowało nam odpowiedniego narzędzia. Współpraca z eq system przebiegała niezwykle sprawnie, praktycznie od razu dostawaliśmy dodatkowe materiały i informacje, o które prosiliśmy. Wszyscy pracownicy Huf Polska, którzy mieli być zaangażowani w audyt otrzymali wcześniej agendę z przewidywanym czasem. Doceniamy również to, że w wyniku audytu powstała szczegółowa koncepcja, która stanowi załącznik do zawartej umowy. Znalazły się tam wszystkie nasze oczekiwania wraz z propozycją ich spełnienia.

    Tomasz Wiącek Lean Manufacturing Manager, Huf Polska Sp. z o.o.
  • Referencje

    Do współpracy z eq system ostatecznie przekonał nas sposób prezentacji rozwiązania przez ekspertów firmy. Wszystko było na najwyższym poziomie – kompetencje, znajomość naszej branży i samo rozwiązanie. Żadne z zadanych przez nas pytań nie pozostało bez odpowiedzi. Wystąpił efekt pierwszeństwa – dobra prezentacja, która rzutowała na wszystkie kolejne elementy – była naszym punktem odniesienia.

    Ewa Leszczyńska Kierownik ds. Kadr i Płac, Rosti Poland Sp. z o.o.
  • Referencje

    W wyborze systemu nie bez znaczenia były nasze dotychczasowe doświadczenia ze współpracy z firmą eq system. Począwszy od webinarium nt. APS, które było dla nas zaczątkiem praktycznego poznawania Asprovy i firmy eq system, poprzez warsztaty zorganizowane specjalnie dla naszych planistów u nas w firmie aż po sposób przygotowania analizy przedwdrożeniowej firma reprezentowała profesjonalizm i doświadczenie. W pracy z firmą eq system cenimy też procesowe podejście konsultantów, co szczególnie w obszarze planowania ma olbrzymie znaczenie i jest prognostykiem powodzenia projektu.

    Tomasz Skrzypczak Kierownik Działu Przygotowania Produkcji, Solaris BUS & Coach S. A.
  • Referencje

    Specjaliści eq system podczas naszej wieloletniej współpracy niejednokrotnie udowodnili, że znają procesy produkcyjne w najmniejszych szczegółach. Co więcej są osobami, które potrafią patrzeć na firmę jako na całość, a nie oderwane od siebie elementy. Dzięki temu są w stanie przewidzieć konsekwencje wdrożonych usprawnień na funkcjonowanie całej organizacji, a tym samym przygotować ją do wykorzystania potencjału wprowadzanych zmian. Dlatego nie mieliśmy żadnych wątpliwości, co do wyboru firmy, która pomoże nam udoskonalić procesy analizy danych.

    Przemysław Fernówka Pełnomocnik Zarządu ds. Systemów Informatycznych, Profim Sp. z o.o.
  • Referencje

    eq system wybraliśmy przede wszystkim dlatego, że jest cenionym przez wiele firm z różnych branż (również naszej) partnerem biznesowym. Podczas spotkań, specjaliści firmy zrobili na nas bardzo dobre wrażenie i wrażenie to utrzymało się do teraz (realizacja projektu). Eksperci eq system to osoby kompetentne i jednocześnie takie, które potrafią mówić językiem klienta (nawet o najbardziej zawiłych rzeczach). To, co doceniamy w eq system to zaangażowanie w projekt oraz determinacja, jeśli chodzi o efekt finalny wdrożenia - równoznaczny z osiągnięciem wszystkich zakładanych celów biznesowych. Dodatkowo, eq system charakteryzuje wysoka elastyczność i dyspozycyjność (szybkość reakcji na zadawane przez nas pytania i pojawiające się wątpliwości).

    Joanna Gołaszewska Dyrekor, GIPO Sp. z o.o.

Zaufali nam

  • strauss caffe logo huf logo
    harper hygienics logo Joanna kosmetyki logo
    modelart logo
  • Kazimieruk logo sokpol logo
    profim logo
    metrix metal logo stellapack logo
  • sopp logo abra meble logo
    bitner logo gaweł logo
    Kuehne Nagel logo lynka logo
  • elpar logo
    elhand logo kuźnia sułkowice logo
    gotec logo

Nasi eksperci są do Twojej dyspozycji

Zdefiniuj swoje potrzeby - my zajmiemy się resztą.