Rhenus Logistics S.A.

XPRIMER jest rozwiązaniem coraz częściej docenianym przez branżę logistyczną, w której precyzyjnie zaplanowana obsada, dbałość o wymagane uprawnienia pracowników i szybka reakcja na nagłe zdarzenia jest nieoceniona. Pozwala bowiem na utrzymanie zaufania ze strony klientów, a tym samym gwarantuje stabilną pozycję na bardzo konkurencyjnym rynku. Kolejną firmą logistyczną, która wybrała rozwiązanie XPRIMER i doświadczenie naszych specjalistów jest Rhenus Logistics S.A.
Firma Rhenus Logistics S.A. jest liderem wśród dostawców usług logistycznych. Firma posiada aż 500 oddziałów na całym świecie i zatrudnia ponad 26 000 osób. Obrót roczny osiąga poziom 4,6 mld złotych. Firma zdecydowała się na wdrożenie platformy XPRIMER w zakresie zarządzania kapitałem ludzkim.

Wybrany system:

XPRIMER

Obszar biznesowy:

zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)

Rok wdrożenia:

2017

Zatrudnienie:

> 1200

Cele wdrożeniowe

  • Wprowadzenie zaawansowanego narzędzia do planowania czasu pracy pracowników oraz jego synchronizacja z systemem kadrowo-płacowym.
  • Organizacja wspólnych dojazdów pracowników do i z pracy.
  • Koordynacja komunikacji z pracownikami z różnych oddziałów firmy oraz możliwość szybkiej budowy efektywnych raportów i analiz.

Efekty współpracy

  • Znaczące skrócenie czasu planowania. Zapewnienie optymalnej obsady dzięki planowaniu czasu pracy pracowników o różnych formach zatrudnienia, w tym również pracowników tymczasowych. Eliminacja ryzyka braku pracownika o odpowiednich uprawnieniach, szkoleniach oraz ograniczenie liczby błędów dzięki wprowadzeniu tego typu danych oraz automatycznej kontroli poprawności tworzonych harmonogramów.
  • Optymalizacja wspólnych dojazdów dzięki możliwości grupowania pracowników m.in. ze względu na miejsce zamieszkania, system pracy oraz dział i oddział.
  • Usprawnienie komunikacji pomiędzy pracownikami a działem kadr oraz pomiędzy centralą a poszczególnymi oddziałami firmy. Zebranie wiarygodnych danych o wszystkich pracownikach w jednym miejscu umożliwia tworzenie wartościowych analiz, a połączenie systemu XPRIMER z repozytorium dokumentów daje pewność, że wszyscy pracownicy korzystają z aktualnych wzorów wewnętrznych dokumentów, czy formularzy.

Małgorzata Frankowska

Dyrektor HR

Dzięki XPRIMER czas poświęcany na planowanie harmonogramów znacząco się skrócił, a ich jakość wzrosła. Dodatkowo, system posiada wbudowane alerty, które są bardzo przydatne np. w sytuacjach pomyłki „planisty” dotyczącej norm czasu pracy czy odpoczynku. XPRIMER nie pozwala na bezkrytyczne zapisywanie planu obarczonego błędami. Ogromnym ułatwieniem zarówno dla przełożonych pracowników, jak i Działu Personalnego jest też monitorowanie terminów ważności uprawnień, umów, szkoleń. Bardzo cenimy także tę funkcjonalność. Obecnie mamy większą świadomość tego, co dzieje się w firmie. Z całą pewnością dużo łatwiej jest nam zidentyfikować przyczyny ewentualnych spowolnień, czy błędów. Wiele czynności, które kiedyś zajmowały nam kilka dni – dzisiaj są kwestią zaledwie kilku minut.

INFORMACJA DOTYCZĄCA PLIKÓW COOKIES

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Czytaj więcej Polityka prywatności