Rhenus Logistics S.A.

XPRIMER jest rozwiązaniem coraz częściej docenianym przez branżę logistyczną, w której precyzyjnie zaplanowana obsada, dbałość o wymagane uprawnienia pracowników i szybka reakcja na nagłe zdarzenia jest nieoceniona. Pozwala bowiem na utrzymanie zaufania ze strony klientów, a tym samym gwarantuje stabilną pozycję na bardzo konkurencyjnym rynku. Kolejną firmą logistyczną, która wybrała rozwiązanie XPRIMER i doświadczenie naszych specjalistów jest Rhenus Logistics S.A.
Firma Rhenus Logistics S.A. jest liderem wśród dostawców usług logistycznych. Firma posiada aż 500 oddziałów na całym świecie i zatrudnia ponad 26 000 osób. Obrót roczny osiąga poziom 4,6 mld złotych. Firma zdecydowała się na wdrożenie platformy XPRIMER w zakresie zarządzania kapitałem ludzkim.

Branża:

logistyka

Obszar biznesowy:

zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)

Wybrany system:

XPRIMER

Zatrudnienie:

> 1200

Cele wdrożeniowe

Wprowadzenie zaawansowanego narzędzia do planowania czasu pracy pracowników oraz jego synchronizacja z systemem kadrowo-płacowym.

Organizacja wspólnych dojazdów pracowników do i z pracy.

Koordynacja komunikacji z pracownikami z różnych oddziałów firmy oraz możliwość szybkiej budowy efektywnych raportów i analiz.

Efekty współpracy

Znaczące skrócenie czasu planowania. Zapewnienie optymalnej obsady dzięki planowaniu czasu pracy pracowników o różnych formach zatrudnienia, w tym również pracowników tymczasowych. Eliminacja ryzyka braku pracownika o odpowiednich uprawnieniach, szkoleniach oraz ograniczenie liczby błędów dzięki wprowadzeniu tego typu danych oraz automatycznej kontroli poprawności tworzonych harmonogramów.

Optymalizacja wspólnych dojazdów dzięki możliwości grupowania pracowników m.in. ze względu na miejsce zamieszkania, system pracy oraz dział i oddział.

Usprawnienie komunikacji pomiędzy pracownikami a działem kadr oraz pomiędzy centralą a poszczególnymi oddziałami firmy. Zebranie wiarygodnych danych o wszystkich pracownikach w jednym miejscu umożliwia tworzenie wartościowych analiz, a połączenie systemu XPRIMER z repozytorium dokumentów daje pewność, że wszyscy pracownicy korzystają z aktualnych wzorów wewnętrznych dokumentów, czy formularzy.

Małgorzata Frankowska

Dyrektor HR

Dzięki XPRIMER czas poświęcany na planowanie harmonogramów znacząco się skrócił, a ich jakość wzrosła. Dodatkowo, system posiada wbudowane alerty, które są bardzo przydatne np. w sytuacjach pomyłki „planisty” dotyczącej norm czasu pracy czy odpoczynku. XPRIMER nie pozwala na bezkrytyczne zapisywanie planu obarczonego błędami. Ogromnym ułatwieniem zarówno dla przełożonych pracowników, jak i Działu Personalnego jest też monitorowanie terminów ważności uprawnień, umów, szkoleń. Bardzo cenimy także tę funkcjonalność. Obecnie mamy większą świadomość tego, co dzieje się w firmie. Z całą pewnością dużo łatwiej jest nam zidentyfikować przyczyny ewentualnych spowolnień, czy błędów. Wiele czynności, które kiedyś zajmowały nam kilka dni – dzisiaj są kwestią zaledwie kilku minut.

INFORMACJA DOTYCZĄCA PLIKÓW COOKIES

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Czytaj więcej Polityka prywatności