Kuehne Nagel Ltd.

Firma Kuehne + Nagel wybrała eq system przede wszystkim jako partnera biznesowego, który oceni sytuację wyjściową firmy, wyznaczy elementy do poprawy przed rozpoczęciem samego projektu, a następnie zaproponuje, dostosuje i wdroży odpowiednie narzędzie, pozwalające zrealizować zakładane cele biznesowe i strategiczne. W tym przypadku tym narzędziem jest platforma komunikacyjna XPRIMER.

Wybrany system:

XPRIMER

Obszar biznesowy:

zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)

Rok wdrożenia:

2016

Liczba użytkowników:

ponad 800

Cele wdrożeniowe

Przyspieszenie procesu tworzenia grafików, poprawienie ich jakości oraz optymalizacja wykorzystania zasobów ludzkich.
Przyspieszenie procesu tworzenia grafików, poprawienie ich jakości oraz optymalizacja wykorzystania zasobów ludzkich.
Możliwość wiarygodnego porównywania funkcjonowania poszczególnych oddziałów firmy.
Możliwość wiarygodnego porównywania funkcjonowania poszczególnych oddziałów firmy.
Zwiększenie efektywności komunikacji wewnętrznej oraz zapewnienie pracownikom szybkiego dostępu do informacji.
Zwiększenie efektywności komunikacji wewnętrznej oraz zapewnienie pracownikom szybkiego dostępu do informacji.

Efekty współpracy

Ograniczenie liczby błędów dzięki automatycznej weryfikacji zgodności z kodeksem pracy, regulaminami wewnętrznymi czy dostępnością konkretnych pracowników.
Ograniczenie liczby błędów dzięki automatycznej weryfikacji zgodności z kodeksem pracy, regulaminami wewnętrznymi czy dostępnością konkretnych pracowników.
Eliminacja ryzyka korzystania z niedokładnych lub różnych danych dzięki stworzeniu spójnej bazy i integracji z systemami wewnętrznymi.
Eliminacja ryzyka korzystania z niedokładnych lub różnych danych dzięki stworzeniu spójnej bazy i integracji z systemami wewnętrznymi.
Wprowadzenie samoobsługi pracowniczej pozwoliło na znaczące zaoszczędzenie czasu kadry zarządzającej oraz zwiększenie zadowolenia pracowników, którzy zawsze mają dostęp do aktualnych informacji (o dniach urlopu, aktualnym planie oraz jego ewentualnych zmianach).
Wprowadzenie samoobsługi pracowniczej pozwoliło na znaczące zaoszczędzenie czasu kadry zarządzającej oraz zwiększenie zadowolenia pracowników, którzy zawsze mają dostęp do aktualnych informacji (o dniach urlopu, aktualnym planie oraz jego ewentualnych zmianach).

Michał Piotrowski

IT Director

Współpracę ze specjalistami eq system oceniam bardzo wysoko – zespół bardzo profesjonalny, z szeroką wiedzą i znajomością szczegółów (wyzwań oraz ograniczeń) naszej branży. Osoby, z którymi współpracowaliśmy zawsze chętnie wysłuchiwały naszych sugestii i odpowiadały na liczne pytania. W szczególności doceniam firmę eq system za „szczerość podejścia” – jeśli uważają, że jakaś funkcjonalność nie jest potrzebna, po prostu ją odradzają. eq system polecam wszystkim, którzy szukają wiarygodnego i uczciwego partnera biznesowego.

Pozostałe sukcesy naszych klientów

Umów bezpłatną
konsultację

kontakt




    Klikając przycisk WYŚLIJ pod formularzem, udostępniasz nam swoje dane osobowe, które będziemy przetwarzać w granicach, na które pozwalają przepisy prawa. Więcej informacji o przetwarzaniu danych znajdziesz w Polityce prywatności.