XPRIMER wyznacza jasną drogę do celu w K+N

Czas jest jedną z tych zmiennych, która w firmach spedycyjnych jest kluczowa. Chodzi tutaj o czas rozumiany szeroko – jako dostępność pracowników, ich kompetencji, a nawet szybkość reakcji na niespodziewane zdarzenia.

Firma Kuehne + Nagel wybrała eq system przede wszystkim jako partnera biznesowego, który oceni sytuacje wyjściową firmy, wyznaczy elementy, które należy poprawić przed rozpoczęciem samego projektu, a następnie zaproponuje, dostosuje i wdroży odpowiednie narzędzie, pozwalające zrealizować zakładane cele biznesowe i strategiczne. W tym przypadku tym narzędziem jest platforma komunikacyjna XPRIMER.

 

wybrany system:
XPRIMER

obszar biznesowy:
zarządzanie zasobami ludzkimi
(HRM)

rok wdrożenia:
2016

liczba użytkowników:
ponad 800

wybrany system:
XPRIMER

obszar biznesowy:
zarządzanie zasobami ludzkimi
(HRM)

rok wdrożenia:
2016

liczba użytkowników:
ponad 800

Współpracę ze specjalistami eq system oceniam bardzo wysoko – zespół bardzo profesjonalny, z szeroką wiedzą i znajomością szczegółów (wyzwań oraz ograniczeń) naszej branży. Osoby, z którymi współpracowaliśmy zawsze chętnie wysłuchiwały naszych sugestii i odpowiadały na liczne pytania. W szczególności doceniam firmę eq system za „szczerość podejścia” – jeśli uważają, że jakaś funkcjonalność nie jest potrzebna, po prostu ją odradzają. eq system polecam wszystkim, którzy szukają wiarygodnego i uczciwego partnera biznesowego.

Michał Piotrowski
IT Director

Konfrontacja oczekiwań z rzeczywistością

  • Cel

    Przyspieszenie procesu tworzenia grafików, poprawienie ich jakości oraz optymalizacja wykorzystania zasobów ludzkich.

    Efekt

    Ograniczenie liczby błędów dzięki automatycznej weryfikacji zgodności z kodeksem pracy, regulaminami wewnętrznymi czy dostępnością konkretnych pracowników.

  • Cel

    Możliwość wiarygodnego porównywania funkcjonowania poszczególnych oddziałów firmy.

    Efekt

    Eliminacja ryzyka korzystania z niedokładnych lub różnych danych dzięki stworzeniu spójnej bazy i integracji z systemami wewnętrznymi.

  • Cel

    Zwiększenie efektywności komunikacji wewnętrznej oraz zapewnienie pracownikom szybkiego dostępu do informacji.

    Efekt

    Wprowadzenie samoobsługi pracowniczej pozwoliło na znaczące zaoszczędzenie czasu kadry zarządzającej oraz zwiększenie zadowolenia pracowników, którzy zawsze mają dostęp do aktualnych informacji (o dniach urlopu, aktualnym planie oraz jego ewentualnych zmianach).

Nasi eksperci są do Twojej dyspozycji

Zdefiniuj swoje potrzeby - my zajmiemy się resztą.