Logistyka

Branża logistyczna często spłycana jest jedynie do zarządzania magazynem, a kryje się za nią znacznie więcej zawiłych procesów, które nadal za często są pomijane.

Dlaczego eq system dla logistyki?

Nie ukrywamy, że zarządzanie magazynem jest jedną z kluczowych kwestii w logistyce, ale dla nas nie jedyną. Skupiamy się nie tylko na doskonaleniu tego obszaru, ale również mniej popularnych, ale niemiej ważnych dla efektywności całej organizacji. Firmy logistyczne to przede wszystkim osoby o odpowiednich kompetencjach, znajdujące się w odpowiednim miejscu i czasie, z właściwymi narzędziami do pracy. To konieczność zachowania sprawnego obiegu informacji i dokumentów (umów, zamówień, ich priorytetów, jasnych komunikatów i wytycznych dla pracowników). W końcu to budowanie trwałych relacji z kilkudziesięcioma klientami jednocześnie. W logistyce liczy się precyzja i szybkość - w każdym obszarze, nie tylko na magazynie.

Rozwiązanie

W eq system patrzymy na firmę jako na całość - usprawnienia wprowadzane w jednym dziale mają mieć realny wpływ na lepsze funkcjonowanie całej firmy, a nie tylko jej fragmentu. Dlatego współpracę zaczynamy od szczegółowej analizy sytuacji wyjściowej, następnie w oparciu o cele firmy, jej strategię oraz specyfikę samej branży, przygotowujemy koncepcję usprawnień. Na samym końcu - dopasowujemy odpowiednie rozwiązanie i je wdrażamy. Wychodzimy z założenia, że to system ma pasować do firmy, a nie na odwrót.

Jakie korzyści możesz osiągnąć?

poprawa terminowości
realizacji zleceń
o ponad 52%

zwiększenie efektywności
wykorzystania zasobów
o ponad 19%

ograniczenie
strat finansowych związanych
z niewłaściwym planowaniem
czasu pracy o 96%

zapewnienie pełnej
zgodności z przepisami
prawa pracy

skrócenie czasu
obiegu dokumentów o 36%

redukcja kosztów
administracyjnych
o ponad 37%

poprawa terminowości
realizacji zleceń
o ponad 52%

zwiększenie efektywności
wykorzystania zasobów
o ponad 19%

ograniczenie
strat finansowych związanych
z niewłaściwym planowaniem
czasu pracy o 96%

zapewnienie pełnej
zgodności z przepisami
prawa pracy

skrócenie czasu
obiegu dokumentów o 36%

redukcja kosztów
administracyjnych
o ponad 37%

Zaufali nam

  • strauss caffe logo huf logo
    harper hygienics logo Joanna kosmetyki logo
    modelart logo
  • Kazimieruk logo sokpol logo
    profim logo
    metrix metal logo stellapack logo
  • sopp logo abra meble logo
    bitner logo gaweł logo
    Kuehne Nagel logo lynka logo
  • brenderup logo elpar logo
    elhand logo kuźnia sułkowice logo
    gotec logo
  • 02/07/2018

    XPRIMER w ROSTI – od koncepcji do realizacji

    Siłą napędową każdej firmy są ludzie – jednak ich odpowiednie dopasowanie do zajmowanych stanowisk, właściwe wykorzystanie wiedzy oraz optymalne zaplanowanie…

    Czytaj więcej
  • 28/03/2018

    Stella Pack zwiększa trafność prognoz z eq system

    Firma Stella Pack doceniła doświadczenie naszych specjalistów, ich podejście do Klienta oraz możliwości systemu Forecast PRO i zdecydowała się na…

    Czytaj więcej
  • 06/06/2018

    XPRIMER napędza efektywność w…

    Nad płynną realizacją procesów produkcyjnych oraz optymalnym zarządzaniem czasem pracy w firmie Plastic Omnium Auto Inergy Poland czuwa platforma komunikacyjna…

    Czytaj więcej
  • 18/12/2017

    Produkt Innowacyjny 2017 –…

    Niezwykle miło jest nam poinformować o tym, że platforma komunikacyjna XPRIMER zdobyła wyróżnienie w konkursie na Produkt Innowacyjny dla Logistyki,…

    Czytaj więcej
  • 13/03/2018

    Kolejna Gazela Biznesu dla eq system

    Gazela Biznesu jest jedną z tych nagród, które cieszą nas najbardziej, między innymi dlatego, że nie jest łatwo ją zdobyć.…

    Czytaj więcej
  • 19/02/2018

    EMIX dba o detale procesów produkcyjnych z eq system

    Firma EMIX zdecydowała się na połączenie funkcjonalności trzech systemów – Asprova APS, Opera MES i XPRIMER.TCW.

    Czytaj więcej
  • 19/07/2018

    Plastic Omnium – case study

    Zobacz, w jaki sposób wdrożenie systemu XPRIMER wsparło proces zarządzania zasobami ludzkimi w firmie Plastic Omnium.

    Czytaj więcej
  • 19/07/2018

    Laboratorium Kosmetyczne Joanna – case study

    Jaka transformacja dokonała się w Laboratorium Kosmetycznym Joanna za sprawą wdrożenia systemu Asprova APS? Przeczytaj case study już teraz!

    Czytaj więcej
  • 19/07/2018

    Model-Art – case study

    Implementacja i dokładne dostosowanie zarekomendowanych przez nas narzędzi przyniosła firmie Model-Art liczne korzyści, przede wszystkim poprawę terminowości realizacji zleceń.

    Czytaj więcej
  • 29/08/2018

    Trafne prognozowanie z Forecast PRO

    Webinarium skierowane jest do osób, które chcą zaktualizować swoją wiedzę z zakresu prognozowania, poznać najnowsze trendy (m.in. sprzedaży, popytu, nowych…

    Czytaj więcej

Obszary biznesowe:

Zarządzanie logistyką

Zarządzanie logistyką

Jakie wyzwania i ograniczenia stawiane są przed tym obszarem? Jak im sprostać? Jak sprawić by przepływy materiałowe były w pełni transparentne, pracownicy wiedzieli z czego produkować, a osoby zajmujące się logistyką miały świadomość tego, co mogą wyekspediować? Jak nie marnować czasu na ciągłe przeszukiwanie magazynu, generowanie kolejnych dokumentów i żmudne przetwarzanie danych? Poznaj nasze sposoby na zwiększenie efektywności zarządzania logistyką.

Zarządzanie zasobami ludzkimi

Zarządzanie zasobami ludzkimi

To ciągłe szukanie kompromisu pomiędzy czasem, kompetencjami i szybkością realizacji określonych celów biznesowych. W dodatku pełne nieprzewidywalności, bo pracownicy chorują, spóźniają się, a czasami nawet biorą urlop. To wiele informacji płynących z różnych źródeł, w różnym czasie i formacie. To sporo pracy administracyjnej. To pilnowanie zgodności z kodeksem pracy, regulaminami i uprawnieniami. To przede wszystkim odpowiednie wykorzystanie potencjału całego zespołu. Zobacz, jak poprawić skuteczność w zakresie miękkiego i twardego HR. W jaki sposób zwiększyć trafność przeprowadzanych analiz i ich wpływ na funkcjonowanie całej firmy?

Zarządzanie procesami i obiegiem dokumentów

Zarządzanie procesami i obiegiem dokumentów

Gromadzimy codziennie setki dokumentów. Spływają one do nas z różnych miejsc, o różnym czasie i zazwyczaj w różnym formacie. Ich tematyka przeważnie też nie jest taka sama. Coraz trudniej jest je skutecznie analizować – pamiętać o kontekście, określać ich przeznaczenie, wiarygodność zawartych w nich informacji, występujące pomiędzy nimi powiązania czy rzeczywistą wartość jaką niosą dla całej organizacji. Jak w takim razie wiedzieć dokładnie to co powinniśmy, ale nie poświęcać na to dużo więcej czasu?

Business Intelligence

Business Intelligence

Z pewnością posiadasz informacje z wielu obszarów - zarządzania procesami biznesowymi, produkcją, logistyką, personelem czy relacjami z klientem. Zbierasz i śledzisz opinie na temat Twojej firmy. Dbasz o to, aby informacje, które gromadzisz, były wysokiej jakości. Jednak czy wykorzystujesz ich potencjał? Czy odpowiednio je analizujesz i przetwarzasz? Czy potrafisz "czystą informację" zamienić w konkurencyjną wiedzę? I najważniejsze, czy znasz całą historię ukrytą w swoich danych? Sprawdź, jak zadbać o wyższą efektywność procesów BI.

Prognozowanie

Prognozowanie

Większość ekspertów dokładnie wie, w jaki sposób zadbać o efektywność procesu prognozowania. Jednak często brakuje im czasu, a ryzyko podjęcia złej decyzji jest tym większe, że dotyczy ono bliższej lub dalszej, ale jednak nieznanej przyszłości. Nieznanej dla większości firm, które opierają proces prognozowania sprzedaży jedynie na wyczuciu i doświadczeniu swoich specjalistów i nadal za często na Excelu. Przygotowanie takich prognoz jest czasochłonne, a ich sprawdzalność często pozostawia wiele do życzenia. Jak to zmienić?

Zarządzanie relacjami z klientami i B2B

Zarządzanie relacjami z klientami i B2B

Czego oczekują ode mnie Klienci? – to chyba jedno z najczęściej zadawanych pytań, które równie często pozostaje bez odpowiedzi. Łatwiej powiedzieć, czego nie oczekują - z pewnością nie chcą od nas konkretnego produktu a raczej szukają rozwiązania swoich bardzo indywidualnych problemów. Jednak, żeby wiedzieć jakie one są - trzeba poznać otoczenie Klienta, charakterystykę jego branży i znaleźć sposób na to, żeby nie tylko docierać do osób decyzyjnych, ale również potrafić utrzymać ich zainteresowanie – nami, naszą ofertą i firmą. Jak to zrobić? Przejdź dalej i poznaj nasze sposoby na budowanie i utrzymywanie zaufania ze strony Klientów.

  • Referencje

    Współpracę ze specjalistami eq system oceniam bardzo wysoko – zespół bardzo profesjonalny, z szeroką wiedzą i znajomością szczegółów (wyzwań oraz ograniczeń) naszej branży. Osoby, z którymi współpracowaliśmy zawsze chętnie wysłuchiwały naszych sugestii i odpowiadały na liczne pytania. W szczególności doceniam firmę eq system za „szczerość podejścia”– jeśli uważają, że jakaś funkcjonalność nie jest potrzebna, po prostu ją odradzają. eq system polecam wszystkim, którzy szukają wiarygodnego i uczciwego partnera biznesowego.

    Michał Piotrowski IT Director, Kuehne + Nagel
  • Referencje

    Specjaliści eq system są osobami z wieloletnim doświadczeniem, co można było odczuć na każdym etapie prowadzonego projektu. Ich szerokie kompetencje pozwoliły na precyzyjne określenie indywidualnych wymagań naszej organizacji oraz skuteczne wdrożenie odpowiadającego im rozwiązania.

    Jarosław Borzyński Kierownik ds. personalnych, Multikino S.A.
  • Referencje

    Dotychczasową współpracę ze specjalistami eq system oceniam bardzo dobrze. Poziom kompetencji osób, z którymi współpracujemy jest imponujący, tak samo jak ich podejście, zarówno do samego projektu, jak i naszych specjalistów. Realizacja tego projektu opiera się na ścisłej współpracy pomiędzy naszymi firmami, co bardzo mnie cieszy. Po zakończeniu projektu analitycznego dogrywaliśmy jeszcze wszystkie szczegóły koncepcji – specjaliści eq system po raz kolejny upewnili nas, że podjęliśmy dobrą decyzję biznesową, decydując się na współpracę właśnie z nimi.

    Anna Grupińska- Miężał Pełnomocnik Zarządu GELG Sp. z o.o.
  • Referencje

    Chcę zacząć od tego, że już podczas samego audytu specjaliści eq system rozwiązali nasze problemy, z którymi nie mogliśmy sobie poradzić od kilku lat – nie dlatego, że nie mieliśmy odpowiedniej wiedzy, ale dlatego, że brakowało nam odpowiedniego narzędzia. Współpraca z eq system przebiegała niezwykle sprawnie, praktycznie od razu dostawaliśmy dodatkowe materiały i informacje, o które prosiliśmy. Wszyscy pracownicy Huf Polska, którzy mieli być zaangażowani w audyt otrzymali wcześniej agendę z przewidywanym czasem. Doceniamy również to, że w wyniku audytu powstała szczegółowa koncepcja, która stanowi załącznik do zawartej umowy. Znalazły się tam wszystkie nasze oczekiwania wraz z propozycją ich spełnienia.

    Tomasz Wiącek Lean Manufacturing Manager, Huf Polska Sp. z o.o.
  • Referencje

    Do współpracy z eq system ostatecznie przekonał nas sposób prezentacji rozwiązania przez ekspertów firmy. Wszystko było na najwyższym poziomie – kompetencje, znajomość naszej branży i samo rozwiązanie. Żadne z zadanych przez nas pytań nie pozostało bez odpowiedzi. Wystąpił efekt pierwszeństwa – dobra prezentacja, która rzutowała na wszystkie kolejne elementy – była naszym punktem odniesienia.

    Ewa Leszczyńska Kierownik ds. Kadr i Płac, Rosti Poland Sp. z o.o.
  • Referencje

    W wyborze systemu nie bez znaczenia były nasze dotychczasowe doświadczenia ze współpracy z firmą eq system. Począwszy od webinarium nt. APS, które było dla nas zaczątkiem praktycznego poznawania Asprovy i firmy eq system, poprzez warsztaty zorganizowane specjalnie dla naszych planistów u nas w firmie aż po sposób przygotowania analizy przedwdrożeniowej firma reprezentowała profesjonalizm i doświadczenie. W pracy z firmą eq system cenimy też procesowe podejście konsultantów, co szczególnie w obszarze planowania ma olbrzymie znaczenie i jest prognostykiem powodzenia projektu.

    Tomasz Skrzypczak Kierownik Działu Przygotowania Produkcji, Solaris BUS & Coach S. A.
  • Referencje

    Specjaliści eq system podczas naszej wieloletniej współpracy niejednokrotnie udowodnili, że znają procesy produkcyjne w najmniejszych szczegółach. Co więcej są osobami, które potrafią patrzeć na firmę jako na całość, a nie oderwane od siebie elementy. Dzięki temu są w stanie przewidzieć konsekwencje wdrożonych usprawnień na funkcjonowanie całej organizacji, a tym samym przygotować ją do wykorzystania potencjału wprowadzanych zmian. Dlatego nie mieliśmy żadnych wątpliwości, co do wyboru firmy, która pomoże nam udoskonalić procesy analizy danych.

    Przemysław Fernówka Pełnomocnik Zarządu ds. Systemów Informatycznych, Profim Sp. z o.o.

Nasi eksperci są do Twojej dyspozycji

Zdefiniuj swoje potrzeby - my zajmiemy się resztą.